Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Berić, Borislav | 15 |
0 |
15 |
Cilj ovog kolegija je upoznati studente s nekim od najvažnijih ideja koje su regulirale pojmove ljubavi, seksualnog ponašanja i braka u književnom kontekstu Miltonovog Izgubljenog raja, isto kao u širem povijesnom okruženju. Od studenata se očekuje da postanu kulturno osviješćeni o političkim implikacijama privatnog života te da unaprijede svoje analitičke, istraživačke i retoričke sposobnosti.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Studenti će pročitati Miltonov Izgubljeni raj s posebnim naglaskom na teme ljubavi, seksa i braka. Mada je ovaj kolegij usredotočen na Miltonovo najveće pjesničko djelo, uključeni su i izvadci drugih relevantnih tekstova poput Miltonove proze, Biblije, Platonove Republike, Augustinovog Božjeg grada, Crkvenog prava, Priručnika o ponašanju kao i mnogi drugi teološki i pravni dokumenti iz Miltonovog vremena i ranijih razdoblja.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | objasniti dominantne ideje koje su regulirale pojmove ljubavi, seksa i braka u različitim povijesnim razdobljima | aktivnosti studenata u nastavi |
predavanje, grupna rasprava | analiza literature, rasprava, sustavno zapažanje i zaključivanje | usporediti Miltonovo djelo i kulturno/povijesno okruženje | kvizovi, referat |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | rasprava, sustavno zapažanje i zaključivanje | ispitati društvene i političke implikacije privatnog života | seminarski rad |
seminarsko izlaganje, grupna rasprava | samostalna uporaba literature | slijediti etičke norme pri izradi znanstvenih radova | seminarski rad, referat |
radionica | pisanje eseja | samostalno napisati znanstveni rad | seminarski rad |
Esej, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Referat
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Esej | 1 | 60% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,75 | 10% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Referat | 0,5 | 30% |
Konačna se ocjena dobiva na sljedeći način:
91 – 100% izvrstan (5)
81 – 90,9% vrlo dobar (4)
71 – 80,9% dobar (3)
61 – 70,9% dovoljan (2)
Angažiranost u nastavi se ocjenjuje na sljedeći način:
Student prikuplja bodove tijekom nastave putem kratkih provjera i sudjelovanjem u nastavi. Student će dobiti za ovu komponentu postotak (0-10%) proporcionalan zbroju osvojenih bodova.
Esej se ocjenjuje na sljedeći način (iznosi 30% konačne ocjene):
0% = Rad nije napisan ili je plagijat.
1-6% = Rad ne zadovoljava formalne kriterije.
7-12% = Rad zadovoljava formalne kriterije, ali su uočeni veći nedostatci na sadržajnom planu.
13-18% = Rad zadovoljava formalno i sadržajno, ali su uočene veće gramatičke i pravopisne pogreške.
19-24% = Rad zadovoljava formalno i sadržajno, ali su uočene manje gramatičke i pravopisne pogreške.
25-30% = Rad je iscrpan, gramatički i pravopisno točan.
Referat se ocjenjuje na sljedeći način (iznosi 30% konačne ocjene):
0% Referat nije pripremljen i predstavljen
1-6% Referat ne zadovoljava formalne kriterije
7-12% Referat zadovoljava formalne kriterije, ali su uočeni veći nedostatci na sadržajnom planu.
13-18% = Referat zadovoljava formalno i sadržajno, ali su uočene veće gramatičke i izgovorne pogreške u prezentaciji.
19-24% = Referat zadovoljava formalno i sadržajno, ali su uočene manje gramatičke i izgovorne pogreške u prezentaciji.
25-30% = Referat je iscrpan, gramatički i izgovorno točan.
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, pravovremeno predati pismene radove i održati referat da bi ostvarili pravo na potpis.
studenti na kraju semestra ispunjavaju anonimni upitnik i ocjenjuju sadržaje predmeta i uspješnost izvođenja nastave. uvažavaju se i statistički pokazatelji uspješnosti: prolaznost, prosjek ocjena i zainteresiranost za upis predmeta.