Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Molnar, Draženka | 30 |
15 |
15 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
U teorijskom dijelu kolegija studenti stječu spoznaje o temeljnim postavkama učenja i osnovnim principima i postupcima poučavanja engleskog jezika učenicima rane školske dobi(do 10 godina). Obrađuju se sljedeće teme: razlozi uključivanja stranih jezika u nastavni program za učenike rane školske dobi; osobine djeteta u Piagetovoj fazi konkretnih operacija i njegove mogućnosti i ograničenja u usvajanju stranog jezika u tom razdoblju njegova jezičnog, spoznajnog, afektivnog i motoričkog razvoja; kratki prikaz dosadašnjih istraživanja u tom području; pregledni prikaz postupaka u poučavanju jezičnih znanja i vještina primjerenih učenicima mlađe školske dobi (igre, pjesmice i brojalice, dramske aktivnosti, priče i sl.); pogreške i odnos prema pogreškama; uloga audiovizualnih medija u nastavi s učenicima rane školske dobi; način praćenja i vrednovanja učenikovih postignuća; razvijanje jezične i kulturološke svjesnosti. U praktičnom dijelu kolegija studenti pripremaju i izvode po jedan kratki projekt, hospitiraju na najmanje 10 nastavnih sati u osnovnoj školi u kojoj se engleski jezik podučava u nižim razredima u okviru redovne, izborne ili fakultativne nastave, promatraju i analiziraju prvo dijelove, a potom i cijele nastavne sate pod mentorstvom predmetnog nastavnika, sudjeluju u pripremi i izvođenju dijela i cijelog nastavnog sata u radilištu izvan Fakulteta, uz nadzor nositelja kolegija.
predavanja, seminari i radionice, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE | |
predavanje | sustavno opažanje, slušanje izlaganja, rasprava, analiza literature | objasniti temeljne postavke učenja engleskog jezika u ranoj školskoj dobi | aktivnost studenta u nastavi, pisana provjera | |
grupna rasprava i analiza video materijala/pedagoške dokumentacije | sustavno opažanje, učenje po modelu, analiza literature | objasniti osnovne principe i postupke poučavanja engleskoga kao stranoga jezika u ranoj školskoj dobi | aktivnost studenta u nastavi, prezentacija, pisana provjera | |
grupna rasprava, analiza video materijala/pedagoške dokumentacije | sustavno opažanje, analiza primjera, samostalna uporaba literature, primjena naučenoga | analizirati metode i postupke poučavanja i vrednovanja jezičnih vještina i znanja u nastavi engleskog jezika u ranoj školskoj dobi | aktivnost studenta u nastavi, pisana provjera | |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni praktični zadatak | sustavno praćenje, analiza primjera, primjena naučenoga, suradnja, aktivno sudjelovanje | zastupati primjenu etičkih standarda u poučavanju engleskog kao stranog jezika | aktivnost studenta u nastavi | |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni praktični zadatak | izrada projekta, primjena naučenoga, suradnja, oblikovanje pripreme za nastavni sat, samostalna uporaba literature | samostalno pripremiti nastavni sat s učenicima rane školske dobi u skladu s temeljnim načelima i postavkama poučavanja engleskoga jezika u ranoj školskoj dobi | samostalno istraživanje/projektna aktivnost, pisano izvješće | |
projektno istraživanje, izlaganje, diskusija | suradnja, aktivno sudjelovanje, odgovorno izvršavanje obveza, samostalna uporaba literature, samostalno izvođenje nastavne jedinice, opservacijsko učenje, sustavno opažanje i zaključivanje | samostalno izvesti i analizirati nastavnu jedinicu s učenicima rane školske dobi | samostalno izvođenje nastavne jedinice, projektno istraživanje, pismeno izvješće |
Pohađanje nastave, Praktični rad, Referat, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Praktični rad | 1 | 30% |
Referat | 1 | 30% |
Usmeni ispit | 2 | 40% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene.
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz referata, ocjena iz pripreme nastavne jedinice (praktični rad) i usmenog ispita: 30% konačne ocjene čini ocjena iz referata, a 30% konačne ocjene čini ocjena iz pripreme nastavne jedinice te 40% čini ocjena iz usmenog ispita.
Student je ostvario ocjenu 4 iz referata, 3 iz pripreme nastavne jedinice i 3 iz usmenog ispita. Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (ref. x 0,3) + (prip. x 0,3) + (isp x 0,4).
U našem primjeru taj bi izračun izgledao ovako:
(4 x 0,3) + (3 x 0,3) + (3 x 0,4) = 1,2 + 0,9 + 1,2 = 3,3 = 3
Konačna ocjena u ovome bi slučaju bila dobar (3).
Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo na potpis ako bio je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati i ako je održao referat te praktičan rad. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalnu prolaznu ocjenu dovoljan (2).
Odabrana poglavlja iz:
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.
Obveze i praćenje rada studenta:
Pohađanje nastave, Praktični rad, Referat, Usmeni ispit