Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Mikić Čolić, Ana | 30 |
0 |
30 |
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Razine jezičnog opisa i tvorba riječi; odnos morfologije i tvorbe riječi; tvorbena raščlamba, tvorbene i netvorbene riječi; tvorbeni načini: sufiksacija, prefiksacija, slaganje: složenice i polusloženice; granični načini: preobrazba, reduplikacija, skraćivanje, slijevanje, strani tvorbeni načini; tvorba imenica, argumentna struktura odglagolskih imenica i glagola od kojih su izvedeni; tvorba pridjeva; tvorba glagola; tvorba priloga; tvorbeni postupci u žargonu i jezično stvaralaštvo.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
seminarsko izlaganje samostalni zadatak |
slušanje izlaganja, analiza primjera | napraviti morfemsku, morfološku i tvorbenu analizu riječi | aktivnost u nastavi kolokvij |
predavanje seminarsko izlaganje |
slušanje izlaganja, samostalna uporaba literature, analiza primjera | prepoznati tvorbene načine u hrvatskome jeziku | pismeni ispit kolokvij |
predavanje samostalni seminarski zadatak |
slušanje izlaganja, čitanje i analiza literature, izrada seminarskoga rada | razlikovati plodne od neplodnih tvorbenih jedinica | kolokvij seminarski rad |
predavanje seminarsko izlaganje |
slušanje izlaganja, analiza primjera | razdvojiti domaće od stranih tvorenih obrazaca | pismeni ispit seminarski rad |
predavanje seminarsko izlaganje |
slušanje izlaganja, rasprava, samostalna uporaba literature | grupirati tvorbene jedinice i povezivati ih sa značenjskim kategorijama | pismeni ispit aktivnost u nastavi seminarski rad |
predavanje | slušanje izlaganja, dijaloška metoda | uspostaviti vezu između tvorbenih i sintaktičkih odnosa u jeziku | aktivnost u nastavi pismeni ispit |
predavanje seminarsko izlaganje |
slušanje izlaganja, samostalna uporaba literature, analiza primjera, izrada seminarskoga rada |
povezati jezični purizam i jezičnu kulturu s tvorbenim postupcima | aktivnost u nastavi seminarski rad pismeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,4 | 0% |
Pismeni ispit | 2 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,6 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz pismenog kolokvija, ocjena iz usmenog referata i ocjena iz završnoga pisanog ispita: 10% konačne ocjene čini ocjena iz pismenoga kolokvija, 30% iz usmenoga referata, a 60% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Redovito pohađati nastavu, dolaziti na konzultacije u vezi s pisanjem teme seminarskoga rada, izraditi seminar; sudjelovati u raspravi nakon održanih seminara, položiti 1 kolokvij.
Studentska anketa na razini Fakulteta; evaluacijski list na kraju održane nastave.