Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Blažević Krezić, Vera | 30 |
0 |
15 |
|
Sesar, Matea | 0 |
0 |
15 |
Cilj je upoznati studente s razvojem hrvatskoga rada na gramatikama i rječnicima, s nastojanjem hrvatskih jezikoslovaca oko standardizacije hrvatskoga književnog jezika i hrvatskoga slovopisa i pravopisa. Kroz predavanja i seminare daje se kulturološki prikaz povijesti hrvatskoga jezika, standardizacija hrvatskoga jezika od početaka do danas.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje zadatak čitanja i analize literature |
slušanje izlaganja, analiza literature i primjera, sustavno opažanje i zaključivanje | analizirati kulturološki razvoj hrvatskoga književnog jezika | usmeni ispit |
seminarsko izlaganje grupna diskusija |
slušanje izlaganja, metoda razgovora | definirati ulogu starih hrvatskih jezikoslovaca (gramatičara, leksikografa) u povijesti hrvatskoga jezika | seminarski rad usmeni ispit |
seminarsko izlaganje grupna diskusija |
slušanje izlaganja, metoda razgovora | opisati prinose hrvatskih književnika u oblikovanju hrvatskoga književnog jezika | seminarski rad usmeni ispit |
seminarsko izlaganje grupna diskusija |
slušanje izlaganja, metoda razgovora | definirati ulogu hrvatskih dijalekata u oblikovanju hrvatskoga književnog jezika | seminarski rad usmeni ispit |
seminarsko izlaganje grupna diskusija |
slušanje izlaganja, metoda razgovora | usporediti razdoblja hrvatskoga književnog jezika | seminarski rad usmeni ispit |
Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 1,9 | 0% |
Usmeni ispit | 2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene u obzir se uzima ocjena ostvarena iz seminarskog rada i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 50% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada, a 50% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Primjer oblikovanja konačne ocjene
Student/ica je ostvario/la ocjenu 4 iz seminarskog i 3 iz završnoga usmenog ispita. Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (ocjena iz seminarskog rada x 0,5) + (ocjena iz završnoga usmenog ispita x 0,5).
U našem primjeru taj bi izračun izgledao ovako: (4 x 0,5) + (3 x 0,5) = 2 + 1,5 = 3,5 = 4.
Konačna ocjena u ovome bi slučaju bila vrlo dobar (4).
Student/ica ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni usmeni ispit ako ispuni dva uvjeta: (1) tijekom nastave pisano je i usmeno pripremio/la seminar; (2) bio/la je nazočan/na na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Studenti su obvezni:
Studenstka anketa.