Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Lukaš, Mirko | 30 |
0 |
15 |
Cilj ovoga kolegija je omogućiti studentima razvoj osnovnih metodičkih kompetencija u području praćenja i unaprjeđivanja nastave, stručnoga usavršavanja te suradničkog i partnerskog odnosa s roditeljima te upoznavanje s kompetencijskim pristupom u profesionalnome razvoju pedagoga i drugih odgojno-obrazovnih djelatnika od stažiranja do napredovanja u zvanju
Po završetku nastave iz navedenoga kolegija student će moći:
Kompetencijski profil pedagoga. Savjetovanje i pedagoške dimenzije savjetodavnog rada. Odnos pedagoškog savjetodavnog rada, pedagoškog vođenja i drugih stručnih postupaka. Suština, specifičnosti i pretpostavke pedagoškog savjetodavnog rada. Znanja i vještine potrebne za pedagoško savjetovanje. Prepoznavanje potreba za savjetovanjem i faze savjetodavnog rada. Individualni pedagoški savjetodavni rad. Grupni pedagoški savjetodavni rad. Odnosi u procesu pedagoškog savjetovanja. Direktivni i nedirektivni savjetodavni rad. Metode i postupci savjetodavnoga rada. Specifičnosti pedagoškog savjetovanja s djecom i odraslima. Pedagog i pedagoško savjetovanje. Profesionalna orijentacija kao dio odgojno-obrazovnog djelovanja škole: profesionalno informiranje, savjetovanje i praćenje. Stručno usavršavanje i profesionalni razvoj učitelja/nastavnika i pedagoga. Oblici rada pedagoga i roditelja u izgradnji partnerskog odnosa. Rad pedagoga u predškolskoj ustanovi. Pedagog u učeničkom domu.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
Predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava. | Sastaviti popis temeljnih kompetencija pedagoga | Seminarski rad, popunjen kompetencijski upitnik |
Predavanje, seminarsko izlaganje, zadatak čitanja i analize primjera, diskusija suradničko učenje, |
Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, aktivno sudjelovanje. | Oblikovati pedagoški savjetodavni rad ili pedagoško vođenje, | Seminarski rad, kolokvij/pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, grupna rasprava , analiza primjera iz posjeta odgojno-obrazovnih ustanova, suradničko učenje, analiza video-materijala |
Slušanje izlaganja, analiza primjera, rasprava, sustavno opažanje i zaključivanje, postavljanje i rješavanje problema, simulacija. |
Predvidjeti prioritete i postupke u radu s učenicima, učiteljima/nastavnicima, roditeljima i drugim suradnicima, kako u grupnom tako i individualnom radu, | Seminarski rad, kolokvij/pismeni ispit, usmeni ispit |
Predavanje, seminarsko izlaganje, analiza pedagoške dokumentacije, pedagoška radionica | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava, suradnja, aktivno sudjelovanje, | Procjenjivati djelotvornost postupaka u odgojnom i savjetodavnom radu | Seminarski rad, kolokvij/pismeni ispit, usmeni ispit, poster prezentacija |
Samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, diskusija. | Rasprava, aktivno sudjelovanje na nastavi, postavljanje i rješavanje problema, primjena naučenoga, rad u paru, oblikovanje pismenog rada | Iskazati kolegijalnost i odgovornost tijekom suradnje u timskom i individualnom radu | seminarski rad, aktivnost na nastavi |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 0% |
Pismeni ispit | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminara i ocjena iz završnog pismenog ispita: 15% konačne ocjene čini ocjena iz seminara, a 60% konačne ocjene čini ocjena iz završnog pismenog ispita.
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje na satu, pisanje domaćih zadaća.
Usmeni razgovori sa studentima. Provođenje ankete o kvaliteti.