Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Sablić, Marija | 0 |
0 |
0 |
|
Bogatić, Katarina | 30 |
0 |
15 |
Cilj ovoga kolegija je usvajanje znanja o suvremenim okolnostima djetinjstva i djece te znanja o suvremenim konceptualizacijama djetinjstva, razumijevanje i tumačenje djetinjstva iz perspektiva djece i odraslih te razvijanje sposobnosti kritičkog promišljanja suvremenih gledišta i stvarnosti djetinjstva.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Teorijski koncepti djetinjstva: sociologija, etnografija, psihologija, pedagogija djetinjstva. Djetinjstvo: mit/ovi i/ili realnost.
Suvremeno djetinjstvo: djetinjstvo i globalizacija; institucionalizacija djetinjstva (dječje jaslice, dječji vrtići, škola...); perspektive djece i odraslih; kontinuitet i diskontinuitet u odrastanju i razvoju; javna i individualna odgovornost.
Pedagoška rekonstrukcija djetinjstva: socijalizacija djece, učenje i poučavanje djece u edukacijskim kontekstima, dječja iskustva u izvanškolskom kontekstu, dječja konceptualizacija iskustva i očekivanja u edukaciji, edukacijski programi.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
Predavanje, upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature, grupna rasprava, samostalni seminarski zadaci, rad na tekstu, zadatak čitanja i analize primjera. | Slušanje izlaganja, rasprava, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, razgovor (dijaloška metoda). | Definirati različite teorijske koncepcije djetinjstva; |
Aktivnost studenata na nastavi, seminarski rad, usmeni ispit. |
Predavanje, upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature, samostalni seminarski zadaci, rad na tekstu, grupna rasprava, zadatak čitanja i analize primjera, suradničko učenje. | Slušanje izlaganja, rasprava, analiza literature, razgovor (dijaloška metoda), sustavno opažanje i zaključivanje, primjena naučenoga. | Objasniti djetinjstvo (teorijski pristupi i suvremena praksa); |
Aktivnost studenata na nastavi, seminarski rad, usmeni ispit. |
Upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature, rad na tekstu. | Analiza literature, odgovorno izvršavanje obveza, razgovor (dijaloška metoda), primjena naučenoga, oblikovanje seminarskog rada, samostalna uporaba literature. | Analizirati suvremena gledišta o djetinjstvu i stvarnosti djetinjstva; |
Seminarski rad, usmeni ispit. |
Predavanje, samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, suradničko učenje. | Oblikovanje seminarskog rada, analiza literature, odgovorno izvršavanje obveza, aktivno sudjelovanje na nastavi, rasprava, razgovor (dijaloška metoda), primjena naučenoga, pismeno izražavanje. | Analizirati djetinjstvo iz perspektive djece; |
Aktivnost studenata na nastavi, seminarski rad, usmeni ispit. |
Predavanje, samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, suradničko učenje. | Oblikovanje seminarskog rada, analiza literature, odgovorno izvršavanje obveza, aktivno sudjelovanje na nastavi, rasprava, razgovor (dijaloška metoda), primjena naučenoga, pismeno izražavanje. | Analizirari kritički suvremene proturječnosti djetinjstva. |
Aktivnost studenata na nastavi, seminarski rad, usmeni ispit. |
Samostalni seminarski zadaci, grupna rasprava, diskusija. | Rasprava, aktivno sudjelovanje na nastavi, postavljanje i rješavanje problema, primjena naučenoga, rad u paru, oblikovanje pismenog rada | Iskazati kolegijalnost i odgovornost tijekom suradnje u timskom i individualnom radu | seminarski rad, aktivnost na nastavi |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,8 | 0% |
Usmeni ispit | 0,8 | 0% |
Uz aktivnost na nastavi, u oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzirseminarski rad i usmeni ispit: 50% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada, a 50% konačne ocjene čini ocjena iz usmenog ispita.
Studenti su obvezni redovito pohađati nastavu, aktivno sudjelovati u nastavi, izraditi seminarski rad te pristupiti usmenom ispitu.
Usmeni razgovori sa studentima. Provođenje ankete o kvaliteti.