Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Tomašić Humer, Jasmina | 15 |
0 |
15 |
Senzibilizacija na etička pitanja i etičke dileme i priprema za etičko ponašanje u struci. Stjecanje vještine prepoznavanje etičkih pitanja i donošenja etičkih prosudbi.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Općenito o etici. Filozofski temelji etike. Opća etička načela i vrijednosni sustavi. Etičke teorije. Moral i moralni razvoj. Etika psihologijskih znanstvenih istraživanja i etika profesionalne djelatnosti psihologa. Etički kodeksi. Obavještavanje sudionika u istraživanju odnosno klijenata i dogovor s njima. Prepoznavanje etičkog pitanja i etičke dileme i proces donošenja etičke prosudbe. Suradnja s predstavnicima drugih struka u donošenju etičkih prosudbi.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | opisati opća etička načela i vrijednosne sustave | aktivnost studenata u nastavi, pismeni ispit |
predavanje i grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje | usporediti etičke teorije | seminarski rad, esej, pismeni ispit |
predavanje i grupna rasprava | slušanje izlaganja, postavljanje i rješavanje problema, analiza izvora literature, rasprava | primijeniti etičke kodekse psihologijskih znanstvenih istraživanja i profesionalne djelatnosti psihologa u vlastitom radu | seminarski rad, esej, pismeni ispit |
suradničko učenje, grupna rasprava | analiza izvora literature, postavljanje i rješavanje problema, izrada projekta | vrednovati postupke u psihologijskim istraživanjima i radu psihologa u odnosu na etički kodeks | seminarski rad, esej, pismeni ispit |
suradničko učenje, grupna rasprava | analiza izvora literature, postavljanje i rješavanje problema, izrada projekta, | osvijestiti važnost pridržavanja etičkih prinicipa u istraživačkom radu | seminarski rad, esej, pismeni ispit |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 0,625 | 50% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 0,625 | 50% |
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir ocjena iz seminarskog rada i ocjena iz pismenog i završnog usmenog ispita: 50% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada, 50% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog ispita.
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.