Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Belajdžić, Ana | 15 |
0 |
0 |
|
Galinec, Valentina | 0 |
0 |
30 |
Upoznati studente s primjenom psihologije u području upravljanja ljudskim resursima u organizacijama
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Procesni model upravljanja ljudskim resursima (HRM) u organizaciji. Strateška usmjerenja: poslovne i kadrovske strategije. Zahtjevi posla: rad i zahtjevi za izvršioca. Pribavljanje i selekcija: metode i organizacijska praksa. Mjerenje i praćenje: sustavi mjerenja radne uspješnosti. Godišnji razgovori: alat rukovođenja i kontinuiranog razvoja kadrova. Osposobljavanje: ciljana izobrazba zaposlenika.
Karijera: profesionalni razvoj unutar organizacije. Kadrovske analize: kvantitativno i kvalitativno praćenje učinkovitosti HRM-a. Nagrađivanje: sustav materijalne i nematerijalne motivacije zaposlenika. Radno-pravni i administrativni aspekti HRM-a.
predavanja, seminari i radionice, terenska nastava
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
projekt – HR-Audit | izrada strukturiranog intervjua za utvrđivanje stanja procesa upravljanja ljudskim resursima u organizaciji; provođenje intervjua s rukovoditeljima i HR stručnjacima u organizaciji; analiza relevantne dokumentacije i izrada prijedloga poboljšanja; prezentacija izvještaja (HR – Audit) i izrada pisanog izvještaja (HR – audit) | primijeniti suvremene spoznaje psihologije rada i organizacijske psihologije u odabiru i razvoju zaposlenih u organizacijama različitih djelatnosti | aktivnost na nastavi i sudjelovanje u provođenju grupnog projekta, usmena prezentacija izvješća (HR-Audit), pisano izvješće (Hr-Audit), usmeni ispit |
projekt – HR-Audit | izrada strukturiranog intervjua za utvrđivanje stanja procesa upravljanja ljudskim resursima u organizaciji; provođenje intervjua s rukovoditeljima i HR stručnjacima u organizaciji; analiza relevantne dokumentacije i izrada prijedloga poboljšanja; prezentacija izvještaja (HR – Audit) i izrada pisanog izvještaja (HR – audit) | usvojiti procesni pristup u upravljanju ljudskim resursima | aktivnost na nastavi i sudjelovanje u provođenju grupnog projekta, usmena prezentacija izvješća (HR-Audit), pisano izvješće (Hr-Audit), usmeni ispit |
projekt – HR-Audit | izrada strukturiranog intervjua za utvrđivanje stanja procesa upravljanja ljudskim resursima u organizaciji; provođenje intervjua s rukovoditeljima i HR stručnjacima u organizaciji; analiza relevantne dokumentacije i izrada prijedloga poboljšanja; prezentacija izvještaja (HR – Audit) i izrada pisanog izvještaja (HR – audit) | na temelju poslovnih planova osmisliti strategije upravljanja ljudskim resursima | aktivnost na nastavi i sudjelovanje u provođenju grupnog projekta, usmena prezentacija izvješća (HR-Audit), pisano izvješće (Hr-Audit), usmeni ispit |
projekt – HR-Audit | izrada strukturiranog intervjua za utvrđivanje stanja procesa upravljanja ljudskim resursima u organizaciji; provođenje intervjua s rukovoditeljima i HR stručnjacima u organizaciji; analiza relevantne dokumentacije i izrada prijedloga poboljšanja; prezentacija izvještaja (HR – Audit) i izrada pisanog izvještaja (HR – audit) | definirati zahtjeve posla i zahtjeve za izvršioca na pojedinim radnim mjestima | aktivnost na nastavi i sudjelovanje u provođenju grupnog projekta, usmena prezentacija izvješća (HR-Audit), pisano izvješće (Hr-Audit), usmeni ispit |
projekt – HR-Audit | izrada strukturiranog intervjua za utvrđivanje stanja procesa upravljanja ljudskim resursima u organizaciji; provođenje intervjua s rukovoditeljima i HR stručnjacima u organizaciji; analiza relevantne dokumentacije i izrada prijedloga poboljšanja; prezentacija izvještaja (HR – Audit) i izrada pisanog izvještaja (HR – audit) | osmisliti postupak pribavljanja i selekcije novih zaposlenika te mjerenja i praćenja radne uspješnosti zaposlenika | aktivnost na nastavi i sudjelovanje u provođenju grupnog projekta, usmena prezentacija izvješća (HR-Audit), pisano izvješće (Hr-Audit), usmeni ispit |
projekt – HR-Audit | izrada strukturiranog intervjua za utvrđivanje stanja procesa upravljanja ljudskim resursima u organizaciji; provođenje intervjua s rukovoditeljima i HR stručnjacima u organizaciji; analiza relevantne dokumentacije i izrada prijedloga poboljšanja; prezentacija izvještaja (HR – Audit) i izrada pisanog izvještaja (HR – audit) | uvesti sustav godišnjeg ocjenjivačkog i razvojnog razgovora | aktivnost na nastavi i sudjelovanje u provođenju grupnog projekta, usmena prezentacija izvješća (HR-Audit), pisano izvješće (Hr-Audit), usmeni ispit |
projekt – HR-Audit | izrada strukturiranog intervjua za utvrđivanje stanja procesa upravljanja ljudskim resursima u organizaciji; provođenje intervjua s rukovoditeljima i HR stručnjacima u organizaciji; analiza relevantne dokumentacije i izrada prijedloga poboljšanja; prezentacija izvještaja (HR – Audit) i izrada pisanog izvještaja (HR – audit) | predložiti adekvatna | aktivnost na nastavi i sudjelovanje u provođenju grupnog projekta, usmena prezentacija izvješća (HR-Audit), pisano izvješće (Hr-Audit), usmeni ispit |
projekt – HR-Audit | izrada strukturiranog intervjua za utvrđivanje stanja procesa upravljanja ljudskim resursima u organizaciji; provođenje intervjua s rukovoditeljima i HR stručnjacima u organizaciji; analiza relevantne dokumentacije i izrada prijedloga poboljšanja; prezentacija izvještaja (HR – Audit) i izrada pisanog izvještaja (HR – audit) | uspostavljati napredne sustave razvoja karijere potencijalnih i ključnih kadrova | aktivnost na nastavi i sudjelovanje u provođenju grupnog projekta, usmena prezentacija izvješća (HR-Audit), pisano izvješće (Hr-Audit), usmeni ispit |
Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Projekt, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 0,3 | 15% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Projekt | 1 | 55% |
Usmeni ispit | 0,6 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir svi elementi praćenja i provjeravanja, iz kojih student/ica može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% konačne ocjene.
Konačna se ocjena oblikuje na slijedeći način:
(Projekt – HR - Audit x 0,55) + (kontinuirano praćenje x 0,15) + (završni usmeni ispit x 0,30)
Primjer oblikovanja konačne ocjene:
Projekt – HR - Audit – vrlo dobar (4)
Kontinuirano praćenje – dobar (3)
Završni usmeni ispit – izvrstan (5)
(4 x 0,55) + (3 x 0,15) + (5 x 0,30) = 2,2 + 0,45 + 1,5 = 4.15
Konačna ocjena u ovom slučaju je vrlo dobar (4).
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati i aktivno sudjelovati u grupnom projektu, barem za ocjenu dovoljan.
Beardwell, I., Holden, L. (2001.). Human resource management: A contemporary Approach. Harlow: Pearson Education.
Dessler, G. (2017). Human Resource Management, 15th Edition. London: Pearson Education Limited.
Noe, R. A., Hollenbeck, J. R., Gerhart, B., & Wright, P. M. (2006). Menadžment ljudskih potencijala, treće izdanje. Mate doo, ZŠEM, Zagreb.