| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Kurtović, Ana | 30 |
30 |
0 |
Studenti će se upoznati i osposobiti za primjenu različitih testova i tehnika u procjeni ličnosti i za integraciju podataka iz različitih testova u diferencijalno-dijagnostičkom postupku za procjenu različitih psihijatrijskih poremećaja i pisanje nalaza i mišljenja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Projektivne tehnike.
Klinička procjena anksioznih poremećaja, poremećaja raspoloženja, poremećaja ličnosti, shizofrenije, poremećaja vezani za psihoaktivne tvari, poremećaja nagona i poremećaja dječje dobi. Integracija podataka i pisanje nalaza i mišljenja.
predavanja, vježbe
| NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
| predavanje, prikaz slučaja, rasprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature, rad na slučaju | opisati osnovne značajke različitih psihičkih poremećaja | pismeni ispit, usmeni ispit, aktivnost na nastavi |
| predavanje, prikaz slučaja, demonstracija, grupna rasprava, raprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature, rad na slučaju, igranje uloga, izvještavanje rezultata grupnog rada | opisati različite probleme dijagnostike i klasifikacije psihičkih poremećaja | pismeni ispit, usmeni ispit, aktivnost na nastavi |
| predavanje, rad na slučaju, ilustracija primjera, grupna rasprava, rasprava | sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature, rad na slučaju, igranje uloga, izvještavanje rezultata grupnog rada | napraviti integraciju podataka iz različitih izvora psihodijagnostičke procjene | pismeni ispit, usmeni ispit, aktivnost na nastavi |
| predavanje, rad na slučaju, ilustracija primjera, grupna rasprava, rasprava | sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature, rad na slučaju, igranje uloga, izvještavanje rezultata grupnog rada | napraviti nalaz i mišljenje na osnovi psihodijagnostičke procjene | pismeni ispit, usmeni ispit, aktivnost na nastavi |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 0,5 | 10% |
| Pismeni ispit | 1,5 | 60% |
| Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
| Seminarski rad | 1,5 | 30% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjene se izračunavaju na slijedeći način:
(Seminar x 0,30) + (Aktivnost na nastavi x 0,10) + (Završni pismeni ispit x 0,60)
Primjer izračunavanja ocjene:
Seminar – 5
Izlaganje na nastavi – 5
Završni pismeni ispit – 4.
(5 x 0,30) + (5 x 0,10) + (4 x 0,60) = 1,5 + 0,5 + 2,4
Konačna ocjena 4,4 → Vrlo dobar (4)
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati i napisati seminar barem za ocjenu dovoljan (2).
Hancl, Lj. (2018). Psihologijski intervju: Kvalitativna metoda prikupljanja podataka. Jastrebarsko: Naklada SLap.