Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Varga, Mirna | 0 |
30 |
0 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Čitanje i slušanje tekstova koji omogućavaju nadgrdnjujezične kompetencije u području struke i njezine uže specijalizacije. Odabir tekstova provodi se na osnovi stručnih kolegija.
U sklopu svih al1:ivnosti naglasak je na razumijevanju i razvijanju vokabulara, te gramatičke točnosti. Provode se govorne i pismene vježbe.
Proširuju se znanja studenata iz područja kulture i civilizacije zemalja engleskog govornog područja.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | rad na tekstu, analiza primjera i uvježbavanje | prepoznati karakterističnu leksičku i gramatičku strukturu stručnog teksta | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | rad na tekstu, analiza primjera i uvježbavanje | demonstrirati znanje karakterističnih leksičkih i gramatičkih struktura pri prevođenju dijelova stručnih tekstova | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | rad na tekstu, analiza primjera | prepoznati dijelove akademskog eseja | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci |
vježbe, rad na tekstu, samostalni istraživački zadatak | pismeno izražavanje, oblikovanje pismenog rada | formulirati uvodni odlomak koji sadrži uvodnu rečenicu, definiciju, hipotezu i pregled eseja | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, samostalni istraživački zadatak | pismeno izražavanje, oblikovanje pismenog rada (argumentacija) | razviti argumente | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci |
vježbe, rad na tekstu, samostalni istraživački zadatak | pismeno izražavanje, oblikovanje pismenog rada | sumirati temeljne točke eseja u zaključku | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci |
vježbe, rad na tekstu, samostalni istraživački zadatak | pismeno izražavanje, oblikovanje pismenog rada | povezati tekst jezično i logički koristeći različite tipove diskurznih obilježivača | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci |
Kolokvij, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kolokvij | 0,65 | 50% |
Pismeni ispit | 0,3 | 25% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 0,3 | 30% |
Pohađanje vježaba (70% minimalno), položena 2 kolokvija (pismeni i usmeni) ili položen pismeni i usmeni ispit. Studenti koje ne polože jedan od kolokvija tijekom semestra izlaze na pismeni i usmeni ispit u redovnim ispitnim rokovima.
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, položiti dva kolokvija tijekom semestra ili položiti završni ispit nakon završetka semestra. U slučaju izvođenja nastave na daljinu, studenti trebaju aktivno sudjelovati u nastavi uz uključivanje mikrofona i kamera kada se to zatraži.
Uvjet stjecanja prava na potpis uključuje 70% nazočnost na nastavi u virtualnoj ili stvarnoj učionici.
Nastavni materijali za kolegij Engleski za humanističke i društvene znanosti 4
Provedba anonimne ankete nakon održanih predavanja, analiza uspjeha studenata