Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bagarić Medve, Vesna | 30 |
0 |
15 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kolegij se bavi teorijskim i praktičnim aspektima stručnih i znanstvenih istraživanja procesa usvajanja drugog jezika, te njihovim implikacijama kako za razvoj teorije, tako i za praksu učenja i poučavanja drugog jezika.
U teorijskom dijelu kolegija daje se pregled metoda koje se primjenjuju u znanstvenim istraživanjima, razmatraju njihove prednosti i nedostaci, kao i mogućnost i neophodnost njihove triangulacije. Analiziraju se pristupi i postupci u provedbi istraživanja počevši od planiranja istraživanja, što uključuje postavljanje problema, formuliranje hipoteze i određivanje ciljeva, te postavljanje kriterija za odabir metode istraživanja u skladu s postavljenim ciljem, kontekstom i praktičnim ograničenjima istraživanja. Analiziraju se načini prikupljanja podataka. U sklopu razmatranja načina kvantitativne i kvalitativne analize prikupljenih podataka obrađuju se i osnovne metode statističke analize. Analiziraju se načini izvještavanja o provedenom istraživanju.
U praktičnom dijelu kolegija, studenti primijenjuju stečena znanja na istraživanju manjeg opsega koje samostalno provode.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
interaktivno predavanje, rasprava, samostalni rad | slušanje izlaganja, samostalni zadatak, rasprava | opisati problem koji želi istražiti | aktivnost studenata u nastavi, prezentacija |
predavanje, samostalni rad | samostalni zadatak, prezentacija | sažeti relevantnu literaturu | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad |
interaktivno predavanje, rasprava, samostalno istraživanje | analiza primjera, aktivno sudjelovanje, samostalno istraživanje | oblikovati hipoteze i ciljeve istraživanja | aktivnost studenata u nastavi, prezentacija, seminarski rad |
interaktivno predavanje, rasprava, samostalno istraživanje | aktivno sudjelovanje, analiza primjera, samostalno istraživanje | izabrati odgovarajuću metodu istraživanja | aktivnost studenata u nastavi, prezentacija, seminarski rad |
interaktivno predavanje, rasprava, samostalno istraživanje | slušanje izlaganje, aktivno sudjelovanje, samostalno istraživanje | kvantitativno i kvalitativno analizirati prikupljene podatke | aktivnost studenata u nastavi, prezentacija, seminarski rad |
samostalno istraživanje, rasprava | samostalno istraživanje, aktivno sudjelovanje | interpretirati rezultate istraživanja | aktivnost studenata u nastavi, prezentacija, seminarski rad |
samostalno istraživanje, rasprava | samostalno istraživanje, aktivno sudjelovanje | kritički promišljati o istraživanjima usvajanja drugog i stranog jezika i njihovim implikacijama za nastavu | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad |
Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 1,7 | 45% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 2,2 | 55% |
Konačna ocjena izvodi se iz sljedećih elemenata:
Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati.
Anonimna anketa i praćenje uspješnosti studenata.