Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Tomas, Domagoj | 30 |
0 |
0 |
Cilj nastave je stjecanje temeljnih obavijesti o razvoju historiografije te znanja o temeljnim metodama historiografskog istraživanja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Temeljni sadržaj kolegija:
Kolegij nudi pregled razvoja historiografije od antičkog doba do danas, analizu društvene uloge povijesti kao znanstvene discipline te pomoćnih povijesnih znanosti, uz upoznavanje vrste izvora i kritike izvora.
predavanja
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, rasprava | usporediti pregled razvoja historiografije od antičkoga doba do danas | pismeni ispit, usmeni ispit |
heuristički razgovor rasprava |
samostalna analiza literature | opisati temeljne metode historiografskog istraživanja | aktivnost na nastavi pismeni ispit |
rasprava analiza vizualnih I video sadržaja |
sustavno opažanje i zaključivanje | vrednovati vrste povijesnih izvora i postupak kritike povijesnih izvora | aktivnost na nastavi pismeni ispit |
traženje I analiziranje primjera, rad na tekstu |
aktivno sudjelovati u raspravi | identificirati društvenu ulogu povijesti u različitim povijesnim razdobljima | aktivnost na nastavi pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kolokviji/pismeni ispit/usmeni ispit, Pohađanje nastave
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 30% |
Kolokviji/pismeni ispit/usmeni ispit | 1 | 70% |
Pohađanje nastave | 0,5 | 0% |
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihovoga rada, a prema detaljno razrađenim kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Završni ispit sastoji se od pismenog ispita, ukoliko student ne položi ispit putem kolokvija te usmenoga ispita. Studenti iz svakoga pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni
Udjeli pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja:
aktivnost u nastavi 30%
kolokviji/pismeni ispit/usmeni ispit 70%
Pohađanje nastave: studenti moraju biti na 70% posto predavanja da bi dobili potpis i mogućnost daljnjega rada u okviru kolegija. Studentima je preporuka aktivnost u nastavi.
Pohađanje nastave, Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Usmeni ispit