| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
| NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Spier, David | 0 |
30 |
0 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
U okviru ovoga kolegija studenti se upoznaju s različitim aspektima novinarskoga rada: od istraživanja, preko oblikovanja i prerade teksta do prezentacije i organizacije.
Studenti će svoje radove moći objaviti na web stranici koja je izrađena posebno za ovaj kolegij. Također će se studentima pružiti mogućnost objave priloga na lokalnom radiju.
vježbe
| NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
| grupna rasprava, suradničko učenje, zadatak čitanja i analize primjera i/ili teksta | analiza tekstova i primjera, rasprava, sustavno opažanje | aktivno i pasivno koristiti vokabular različitih tekstnih vrsta i aktualnih tema na njemačkom jeziku | aktivnost na nastavi, portfolio |
| grupna rasprava, suradničko učenje, zadatak čitanja i analize primjera i/ili teksta | analiza tekstova i primjera, rasprava, sustavno opažanje | identificirati primjere različitih jezičnih struktura n njemačkom jeziku | aktivnost na nastavi, portfolio |
| suradničko učenje, zadatak čitanja i analize primjera i/ili teksta | analiza tekstova i primjera, rasprava, sustavno opažanje | aktivno i pasivno koristiti gramatičke strukture njemačkog jezika | aktivnost na nastavi, portfolio |
| grupna rasprava, diskusija, zadatak čitanja i analize primjera i/ili teksta | analiza tekstova i primjera, rasprava, sustavno opažanje | aktivno diskutirati o različitim aktualnim temama | aktivnost na nastavi |
| samostalan pismeni zadatak na osnovu pismenog ili video0materijala | oblikovanje pismenog rada, pismeno izražavanje | samostalno sastaviti esej ili tekst druge vrste na njemačkom jeziku na aktualne teme | portfolio |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
usmeno i pismeno
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 0,9 | 20% |
| Kontinuirana provjera znanja | 2 | 80% |
| Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz kontinuirane provjere znanja (testovi), a udio je pojedinih ocjena u konačnoj ocjeni izražen gore.
Kriteriji
93-100% = 5
85-92% = 4
77-84% = 3
69-76% = 2
Test 1 = 3; Test 2 = 4; Test 3 = 4; sudjelovanje u nastavi = 5;
Izračun ukupne ocjene = 3 x 0,27 + 4 x 0,27 + 4 x 0,27 + 5 x 0,2 = 3,97. Konačna ocjena iznosi vrlo dobar (4)
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% nastavnih sati.
Student pismenom ispitu pristupa samo u slučaju negativne ukupne ocjene kontinuirane provjere znanja.
Buscha, A./Szita, S./Rave, S. (2013): C-Grammatik. Übungsgrammatik Deutsch als Fremdsprache Sprachniveau C1, C2. Leipzig: Schubert.
Giersberg, D., Dammann, A., Seuthe, C., Warnecke, C., Luger, U., Mayrhofer, L., Buchwald-Wargenau, I. & Niebisch, D. (2024): Vielfalt. Deutsch als Fremdsprache – Kurs- und Arbeitsbuch C1.1. München: Hueber Verlag.
Jin, Friederike, Voß, Ute (2024): Grammatik aktiv: verstehen, üben, sprechen. B2/C1 (2. Auflage). Berlin: Cornelsen.
Städeli, C., Obrist, W., & Grassi, A. (2013): Klassenführung: Unterrichten mit Freude, Struktur und Gelassenheit (3., überarb. Aufl.). Bern: hep.
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.