Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Aleksa Varga, Melita | 30 |
15 |
15 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
U teorijskom dijelu kolegija studeni stječu spoznaje o temeljni postavkama učenja i osnovnim principima i postupcima poučavanja njemačkog jezika učenicima rane školske dobi (do 10 godina). Obrađuju se sljedeće teme: razlozi uključivanja stranih jezika u nastavni program za učenike rane školske dobi; osobine djeteta u Piagetovoj fazi konkretnih operacija i njegove mogućnosti i ograničenja u usvajanju stranog jezika u tom razdoblju njegova jezičnog, spoznajnog, afektivnog i motoričkog razvoja; kratki prikaz dosadašnjih istraživanja u tom području; pregledni prikaz postupaka u poučavanju jezičnih znanja i vještina primjerenih učenicima mlađe školske dobi (igre, pjesmice i brojalice, dramske aktivnosti, priče i sl.); pogreške i odnos prema pogreškama; uloga audiovizualnih medija u nastavi s učenicima rane školske dobi; način praćenja i vrednovanja učenikovih postignuća; razvijanje jezične i kulturološke svjesnosti.
U praktičnom dijelu kolegija studenti pripremaju i izvode po jedan kratki projekt, hospitiraju na najmanje 10 nastavnih sati i analiziraju prvo dio, a potom i cijeli nastavni sat, sudjeluju u pripremi i izvođenju dijela 2 nastavna sata i 2 cijela nastavna sata.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, rasprava | slušanje izlaganja, rasprava | prepoznati prednosti i nedostatke ranog učenja njemačkog jezika na temelju spoznaja dosadašnjih istraživanja | aktivnost studenata u nastavi |
predavanje, seminarsko izlaganje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, prezentacija | opisati psihokognitivna i motorička obilježja učenika rane školske dobi | aktivnost studenata u nastavi |
predavanje | slušanje izlaganja, aktivno sudjelovanje | objasniti temeljna načela poučavanja njemačkog jezika u ranoj školskoj dobi | aktivnost studenata u nastavi |
seminarsko izlaganje, grupna rasprava | aktivno sudjelovanje, analiza primjera | razmotriti prednosti i nedostatke različitih metoda i postupaka poučavanja učenika rane školske dobi jezičnim znanjima i vještinama | aktivnost studenata u nastavi, samostalno istraživanje, prezentacija |
predavanje, rasprava | slušanje izlaganja, aktivno sudjelovanje | odrediti opće ciljeve nastavnog sata i ciljeve pojedinačnih aktivnosti | aktivnost studenata u nastavi, prezentacija |
samostalni rad, grupna rasprava | slušanje izlaganja, aktivno sudjelovanje | izabrati prikladne nastavne materijale, metode te postupke poučavanja i vrednovanja | dnevnik rada, pisana priprava za nastavu |
seminarsko izlaganje, samostalni rad | slušanje izlaganja, izvedba nastavnoga sata, aktivno sudjelovanje | izvesti samostalno pripremljeni nastavni sat s učenicima rane školske dobi | dnevnik rada, pisana priprava za nastavu, odgledan nastavni sat studenta |
Pohađanje nastave, Praktični rad, Referat, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Praktični rad | 1 | 30% |
Referat | 1 | 30% |
Usmeni ispit | 2 | 40% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz referata, ocjena iz pripreme nastavne jedinice (praktični rad) i usmenog ispita: 30% konačne ocjene čini ocjena iz referata, a 30% konačne ocjene čini ocjena iz pripreme nastavne jedinice te 40% čini ocjena iz usmenog ispita.
Primjer oblikovanja konačne ocjene
Student je ostvario ocjenu 4 iz referata i 3 iz pripreme nastavne jedinice i 3 iz usmenog ispita. Konačna ocjena izračunava se prema formuli: (ref. x 0,3) + (prip. x 0,3) + (isp x 0,4).
U našem primjeru taj bi izračun izgledao ovako:
(4 x 0,3) + (3 x 0,3) + (3 x 0,4) = 1,2 + 0,9 + 1,2 = 3,3 = 3
Konačna ocjena u ovome bi slučaju bila dobar (3).
Student ostvaruje pravo na potpis ako bio je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati i ako je održao referat te praktičan rad
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza uspješnosti studenata.