Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Buljubašić Srb, Ivana | 0 |
0 |
30 |
|
Vuco, Jurica | 30 |
0 |
0 |
Pokazati temeljna poetička obilježja realizma te pružiti uvid u razvoj realizma u hrvatskoj književnosti 19. stoljeća
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanja samostalni zadatci |
rješavanje problemskih pitanja, pisano reproduciranje gradiva, usmeno izlaganje | definirati književnopovijesne značajke i stilsko-poetička obilježja realizma i predmoderne | aktivnost u nastavi pismeni ispit usmeni ispit |
predavanja samostalni zadatci |
pisano reproduciranje gradiva, rasprava, usmeno izlaganje | objasniti specifičnosti žanrovskoga sustava realizma i predmoderne | aktivnost u nastavi pismeni ispit usmeni ispit |
terenska nastava predavanja samostalni zadatci |
usmjerena analiza predložaka, usmeno izlaganje | opisati tematsko-motivski i stilski ustroj tekstova realizma i predmoderne | kontinuirana provjera znanja pismeni ispit usmeni ispit |
seminari i radionice samostalni zadatci mentorski rad |
usmjerena analiza predložaka, samostalna pisana analiza predložaka, usmeno izlaganje | primijeniti stečene književnopovijesne i književnoteorijske spoznaje u samostalnoj analizi književnih predložaka | kontinuirana provjera znanja seminarski rad usmeni ispit |
seminari i radionice samostalni zadatci mentorski rad |
usmjerena analiza predložaka, rasprava, samostalna pisana analiza predložaka, usmeno izlaganje | argumentirati pripadnost teksta realizmu, odnosno predmoderni | kontinuirana provjera znanja seminarski rad usmeni ispit |
Istraživanje, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Istraživanje | 0,5 | 15% |
Pismeni ispit | 1,2 | 70% |
Pohađanje nastave | 0,8 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 15% |
Usmeni ispit | 0,8 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena postignuta istraživanjem, na temelju kojeg student izrađuje seminarski rad i ocjena iz završnoga pisanog ispita: 15% konačne ocjene čini ocjena iz istraživanja, 15% iz seminarskog rada, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita.
Iz navedenih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 bodova.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Iz navedenih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 bodova.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Student je obvezan redovito pohađati nastavu, provesti samostalno istraživanje i na osnovu njega izraditi seminarski rad te položiti pisani ispit.
Evaluacijski listići.