Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
NJEMAČKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Berkec, Silvija | 0 |
30 |
0 |
Razvijanje sposobnosti usmene komunikacije u različitim svakodnevnim situacijama učenjem i primjenom specifičnih jezičnih sredstava i oblika ophođenja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
a) Usmena komunikacija u svakodnevnom životu
Situacije: predstavljanje sebe i drugih u privatnom okruženju; pozdravljanje pri dolasku/susretu i rastanku u različitim situacijama; telefoniranje (privatni razgovori); situacije na putovanju (u avionu, vlaku, taksiju, raspitati se za put ili hotel); želje i čestitke u različitim prigodama.
b) Osnovna obilježja diskusije: razvoj diskusije, vođenje diskusije, jezična sredstva (izražavanje osobnog mišljenja, slaganje, odbijanje, protivljenje/prigovor, propitkivanje, ponavljanje pitanja itd.).
Svaki je student dužan barem povremeno pratiti tisak na njemačkom jeziku i u vidu kraćeg referata prezentirati zanimljivosti/aktualnosti koje je sam izabrao. Prethodno će na obveznim konzultacijama s lektorom obrazložiti svoj izbor kao i način na koji će izložiti ono što je izabrao, pojasniti ključne pojmove i provjeriti jesu li ga ostali razumjeli i pratili. Uspješan referat potaknut će komentare i/ili diskusiju. Prezentacija podrazumijeva izradu pismenog handouta za sve studente u skupini.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava, zadatak čitanja i analize primjera, samostalan rad studenta, konzultativna nastava | sustavno opažanje i analiza, samostalan rad na tekstu uz uporabu rječničke i leksikonske literature | analizirati opsežniji novinski tekst na njemačkom jeziku | konzultativni individualni rad sa studentom |
samostalan rad studenta | analitičko čitanje | ekscerpirati relevantne informacije iz novinskog teksta | konzultativni individualni rad sa studentom |
studentska prezentacija | usmena prezentacija | usmeno prezentirati odabrani novinski tekst | prezentacija na nastavi |
čitanje i analiza primjera | opažanje modela, samostalna uporaba rječničke i leksikonske literature, pismeno izražavanje | izraditi valjan handout (u vidu natuknica) za g. n. prezentaciju; | pismeni uradak |
grupna rasprava | moderiranje diskusije | voditi diskusiju o prezentiranom tekstu | usmeno izražavanje |
grupna rasprava | sustavno opažanje i zaključivanje, rasprava, argumentiranje, usmeno izražavanje | sudjelovati u diskusiji o prezentiranoj temi | aktivnost studenata u nastavi, usmeno izražavanje, |
samostalan rad studenta, konzultativna nastava | pismeno izražavanje | napisati argumentiranu raspravu na njemačkom jeziku o različitim temama | pismeno izražavanje, pismeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Referat, Usmeni ispit
usmeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Referat | 1 | 50% |
Usmeni ispit | 1 | 50% |
Pri oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena referata (= 50% konačne ocjene) i ocjena postignuta na završnom usmenom ispitu (= 50% konačne ocjene). Obje komponente moraju biti pozitivno ocijenjene da bi se izvela konačna ocjena.
Referat 5, usmeni ispit 3 = 5 x 0,5 + 3 x 0,5 = 2,5 + 1,5 = 4
Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni usmeni ispit ako je ispunio oba uvjeta:
a) tijekom semestra u zadanom je roku izvršio sve zadatke (domaće zadaće, pripreme za nastavu, pozitivno ocijenjenu prezentaciju/referat);
b) nije izostao s više od 6 sati nastave u semestru.
Anonimna anketa.