Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PEDAGOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bognar, Branko | 30 |
0 |
0 |
|
Filipov, Mia | 0 |
0 |
15 |
Stjecanje znanja i vještina elementarne kompetencije znanstvenog istraživanja.
Osposobljavanje studenta za izradu i kritičku prosudbu nacrta/projekta istraživanja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Priroda i zakonitosti znanstvene spoznaje;
Osnovne paradigme istraživanja - kvantitativne i kvalitativne;
Vrste istraživanja - temeljna, razvojna, primijenjena; longitudinalna, transverzalna; deskriptivna, kauzalna, korelacijska; teorijska, empirijska...
Nacrti/projekti istraživanja – vrste, sastavnice, tijek izrade;
Uzorak istraživanja - vrste, načini uzorkovanja;
Istraživačka pitanja i hipoteze;
Etika znanstvenih istraživanja – etički principi, etički kodeksi, oblici znanstvene neetičnosti u pojedinim etapama istraživanja, njihove posljedice i sankcioniranje.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
Predavanje | Slušanjeizlaganja, analiza literature, zaključivanje | Razumjeti metodologijske terminologije i istraživačke paradigme; | Seminarski rad, pismeni ispit |
Predavanje, grupna rasprava | Slušanje izlaganja, analiza literature, zaključivanje |
Razlikovati vrste istraživanja prema različitim kriterijima | Aktivnost studenata na nastavi |
Predavanje, samostalni istraživački zadatak |
Slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature, izrada projekta i izvješća istraživanja | Argumentirati nacrt/projekt istraživanja |
Izvješće istraživanja, pismeni ispit |
Predavanje, samostalni istraživački zadatak |
Slušanje izlaganja, analiza literature, izrada projekta i izvješća istraživanja | Kreirati istraživačka pitanja i hipoteze | Izvješće istraživanja, pismeni ispit |
Predavanje, grupna rasprava | Slušanje izlaganja, analiza literature, zaključivanje | Odabrati uzorak istraživanja | Aktivnost studenata na nastavi, izvješće istraživanja, pismeniispit |
Samostalni istraživački zadatak, grupna rasprava. | Analiza literature, postavljanje i rješavanje problema | Opravdati sustav vrijednosti i istraživačkog integriteta. | Aktivnost u nastavi, izvješće istraživanja |
Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Projekt, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,5 | 0% |
Projekt | 0,5 | 50% |
Usmeni ispit | 1 | 0% |
Uz aktivnost na nastavi, u oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzirizvješće o projektu i usmeni ispit: 50% konačne ocjene čini ocjena iz izvješća o projektu, a 50% konačne ocjene čini ocjena iz usmenog ispita.
Redovito prisustvovanje nastavi i aktivno sudjelovanje u nastavi.
Kritička analiza različitih istraživačkih nacrta/projekata, izrada nacrta istraživanja na odabranu temu.
Procjene i mišljena studenata o različitim aspektima kvalitete nastave (razumljivost, pristupačnost, zanimljivost, korisnost predavanja i seminara) kroz razgovor i /ili skale procjene.
Provedba studentske ankete.