Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Pavičić Takač, Višnja | 30 |
0 |
0 |
Cilj je kolegija:
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Kolegij daje pregled najvažnijih formalnih, funkcionalnih i interakcijskih teorija i modela usvajanja prvog i drugog jezika (od biheviorizma do suvremene kognitivne znanosti). Razmatra se uloga inputa i interakcije u usvajanju drugog jezika, razvoj i analiza međujezika, utjecaj prvog jezika na proces usvajanja drugog, te razvoj dvojezičnosti. Posebno se analiziraju razlike između prvog, drugog i stranog jezika, te specifičnosti procesa usvajanja jezika u formalnoj nastavi. Daje se pregled različitih čimbenika koji utječu na proces usvajanja jezika, kao što su dob učenika, razni subjektivni čimbenici i drugi nejezični utjecaji na usvajanje drugog jezika, te koncept jezične svjesnosti. Obuhvaća se i uloga društvenog konteksta u usvajanju jezika.
predavanja
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava | odrediti pojmove prvi, drugi i strani jezik te sličnosti i razlike u usvajanju prvog, drugog i stranog jezika | aktivnost studenata na nastavi, pisani ispit, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava | objasniti pojmove dvojezičnost i višejezičnost i vrste dvojezičnosti | aktivnost studenata na nastavi, pisani ispit, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, analiza primjera | slušanje izlaganja, rasprava, analiza primjera | navesti sličnosti i razlike u usvajanju prvoga, drugoga i stranoga jezika | aktivnost studenata na nastavi, pisani ispit, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, analiza primjera, zadatak čitanja | slušanje izlaganja, rasprava, analiza primjera, čitanje i analiza literature, kratko usmeno izlaganje | objasniti utjecaj različitih čimbenika na proces učenja i usvajanja jezika na temelju spoznaja dosadašnjih istraživanja | aktivnost studenata na nastavi, pisani ispit, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, zadatak čitanja | slušanje izlaganja, rasprava, analiza primjera | opisati razvoj prvog jezika | aktivnost studenata na nastavi, pisani ispit, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, zadatak čitanja | slušanje izlaganja, rasprava, analiza primjera | definirati pojam međujezika i njegova obilježja | aktivnost studenata na nastavi, pisani ispit, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava | objasniti načela usvajanja drugoga jezika kao razvojnoga procesa | aktivnost studenata na nastavi, pisani ispit, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, analiza bilježaka | slušanje izlaganja, rasprava, analiza primjera | objasniti temeljne postavke nekoliko ključnih teorija i hipoteza o učenju i usvajanju jezika | aktivnost studenata na nastavi, pisani ispit, usmeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 1,75 | 85% |
Kontinuirano praćenje | 0,5 | 15% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5). Ukoliko je student ocijenjen negativnom ocjenom iz bilo kojeg elementa praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje polaže usmeni ispit u redovitim ispitnim rokovima.
Studenti su obvezni pohađati 70 % održanih nastavnih sati.
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza prolaznosti i uspjeha na ispitu.