Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vidaković Erdeljić, Dubravka | 30 |
15 |
0 |
Cilj je ovoga kolegija pružiti studentima potrebnu nadgradnju znanja o strukturi i značenju glagola u engleskom jeziku kako bi se razumjela pravila koja stoje iza njihove uporabe. Pri tome je fokus na razvoju metajezika i praktičnih vještina kao što su testiranje i primjena morfosintaktičkih osobina glagola nužnih za lingvističku argumentaciju. Tijekom vježbi studenti na pisanoj i usmenoj razini primjenjuju usvojeno znanje, što pridonosi daljnjem razvoju njihove jezične kompetencije u engleskom jeziku.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Nastavljajući se na niz morfosintaktičkih opisa riječi, ovaj je kolegij koncipiran kao uvod u morfologiju, sintaksu i semantiku glagolskih izraza u engleskom jeziku s teorijskog i praktičnog stajališta. Glagoli se promatraju kao središnji element pri strukturiranju događajne sheme te se uočavaju nužni elementi za njihovo razlikovanje od ostalih vrsta riječi u engleskom kao analitičkom jeziku.
Teme koje se obrađuju uključuju: vrste riječi općenito te glagole kao zasebnu vrstu, vrste glagola, pomoćne i modalne glagole, lingvističke kategorije vremena, glagolskog vida i načina, glagolska vremena, modalnost, neupravni govor, aktiv i pasiv, indikativ, imperativ, konjunktiv te pogodbene rečenice. Semantički aspekt detaljnije se obrađuje posebice pri analizi glagolskih vremena i modalnih glagola. Tijekom obrade pojedinih tema pojedine će se gramatičke kategorije engleskog jezika uspoređivati s onima u hrvatskom kako bi se usustavile i po mogućnosti uklonile potencijalne točke u sustavima koje dovode do pogrešaka pri uporabi engleskog jezika.
Studenti se između ostalog upoznaju sa specifičnim metajezikom te tijekom vježbi usavršavaju usvojeno znanje na praktičnoj razini, što pridonosi daljnjem razvoju njihove komunikacijske kompetencije i jezičnih vještina.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA | METODA PROCJENE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 2,9 | 100% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova putem 3 kolokvija (30%+40%+30%), što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 70 ocjenskih bodova ili 70% ocjene .
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 70% - 76,9% = dovoljan (2), 77% - 83.9% = dobar (3), 84% - 92,9,9% vrlo dobar (4), 93% - 100% = izvrstan (5). Ukoliko je student ocijenjen negativnom ocjenom iz kolokvija, mora pisati cjeloviti završni ispit.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 70% - 76,9% = dovoljan (2), 77% - 83.9% = dobar (3), 84% - 92,9,9% vrlo dobar (4), 93% - 100% = izvrstan (5). Ukoliko je student ocijenjen negativnom ocjenom iz kolokvija, mora pisati cjeloviti završni ispit.
Redoviti dolazak i sudjelovanje u nastavi, polaganje kolokvija.
Odabrana poglavlja iz:
Relevantna poglavlja iz: