Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Ručević, Silvija | 30 |
30 |
0 |
Osposobiti studente za samostalnu primjenu i kreiranje vlastitih, ili prevođenje i adaptaciju postojećih mjernih instrumenata.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Konstrukcija testova za različite vrste valjanosti: sadržajnu, konstruktnu i prognostičku. Specifični problemi klasične teorije testova. Novi pristupi u teoriji testova: teorija odgovara na zadatak, testiranje pomoću kompjutora. Internet testiranje. Problemi prijevoda i adaptacije testova.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava, izlaganje | slušanje izlaganja, samostalna uporaba literature, analiza literature | samostalno konstruirati psihologijski mjerni instrument iz odabranog područja psihologije | pismeno izvješće, prezentacija |
predavanje, grupna rasprava, suradničko učenje, istraživački zadatak | slušanje izlaganja, samostalna uporaba literature, analiza literature, provedba grupnog istraživanja | samostalno primijeniti konstruirani psihologijski mjerni instrument | grupni istraživački zadatak, pismeno izvješće |
grupna rasprava, suradničko učenje, istraživački zadatak, izlaganje | slušanje izlaganja, samostalna uporaba literature, analiza literature, analiza dobivenih podataka, sustavno opažanje i zaključivanje | samostalno analizirati rezultate provjere valjanosti i pouzdanosti konstruiranog instrumenta | pismeno izvješće, prezentacija, usmeni ispit |
grupna rasprava, suradničko učenje, istraživački zadatak | slušanje izlaganja, samostalna uporaba literature, analiza literature, provedba grupnog istraživanja, sustavno opažanje i zaključivanje | samostalno odabrati najjednostavnije faktorsko rješenje i čestice kojima se postiže visoka pouzdanost i visoka valjanost konstruiranog instrumenta | pismeno izvješće, usmeni ispit |
grupna rasprava, suradničko učenje, istraživački zadatak | slušanje izlaganja, samostalna uporaba literature, analiza literature, provedba grupnog istraživanja, sustavno opažanje i zaključivanje | vrednovati dobivene rezultate provjere valjanosti i pouzdanosti testa i prikladnost odabira instrumenata | pismeno izvješće, usmeni ispit |
grupna rasprava, suradničko učenje, istraživački zadatak | slušanje izlaganja, samostalna uporaba literature, analiza literature, provedba grupnog istraživanja, sustavno opažanje i zaključivanje | zastupati primjenu etičkih standarda u psihologijskim istraživanjima | pismeno izvješće, usmeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Pismeni/usmeni ispit, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 2,25 | 60% |
Pismeni/usmeni ispit | 1 | 40% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente na kolegiju Konstrukcija testova uzimaju se u obzir kontinuirano praćenje i provjeravanje znanja (provjere kroz četiri pisana zadatka i dva usmena izlaganje), te završni ispit (pisani i usmeni). Pri tome, četiri izvještaja imaju ukupno 60% udjela u konačnoj ocjeni (1. izvještaj - 20% udjela u konačnoj ocjeni, 2. izvještaj i izlaganje - 15% udjela u končanoj ocjeni, 3. izvještaj - 12% udjela u konačnoj ocjeni te 4. izvještaj i izlaganje - 12% udjela u konačnoj ocjeni), dok završni pisani i usmeni ispit imaju 40% udjela u konačnoj ocjeni.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 bodova, što čini 100% ocjene. Skala ocjenjivanja je sljedeća: 61% - 70,9% = dovoljan (2), 71% - 80,9% = dobar (3), 81% - 90,9% = vrlo dobar (4), 91% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70% nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.
Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalno 61% (prolazna ocjena dovoljan)
Dodatne informacije: