Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vrdoljak, Gabrijela | 30 |
0 |
30 |
Cilj je predmeta da studenti upoznaju glavne pojmove, teorijske modele i metode istraživanja, koje će moći primijeniti u radu s učenicima i nastavnicima.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Obrazovanje u 21. stoljeću i metode istraživanja u psihologiji obrazovanja. Osobine učenika (tjelesne, kognitivne, govorne, moralne, socijalne i emocionalne) i obrazovni kontekst. Učenici s posebnim potrebama i daroviti učenici u procesu obrazovanja. Različiti teorijskih pristupi učenju (bihevioristički, kognitivistički i socijalne teorije učenja) i njihova primjena u školskom kontekstu. Motivacija i kako je povećati (motivacija za postignućem i učenjem, nagrađivanje zalaganja i napredovanje i samoregulirano učenje).
seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, rasprava | slušanje predavanja, sudjelovanje u raspravi | opisati kognitivne modele učenja i pamćenja | aktivnost na nastavi, kolokvij |
predavanje, rasprava | slušanje predavanja, sudjelovanje u raspravi | objasniti ulogu sposobnosti u obrazovanju | aktivnost na nastavi, kolokvij |
predavanje, rasprava | slušanje predavanja, sudjelovanje u raspravi | predvidjeti uspjeh učenika u obrazovanju s obzirom na različite individualne osobine: inteligenciju, kreativnost i osobine ličnosti | aktivnost na nastavi, kolokvij |
predavanje, raprava, demonstracija | slušanje predavanja, sudjelovanje u raspravi | usporediti različite metode poučavanja | aktivnost na nastavi, kolokvij |
raprava | sudjelovanje u raspravi, suradnja | predložiti adekvatnu metodu poučavanja s obzirom na tematiku i cilj predavanja | aktivnost na nastavi, kolokvij |
predavanje, rasprava | sudjelovanje u raspravi | opisati specifičnosti u poučavanju učenika s teškoćama u učenju | aktivnost na nastavi, kolokvij |
predavanje, rasprava | sudjelovanje u raspravi | opisati specifičnosti u poučavanju nadarenih učenika | aktivnost na nastavi, kolokvij |
raprava, demonstracija | sudjelovanje u raspravi, istraživanje literature | prezentirati primjer nacrta istraživanja iz zadanog područja | aktivnost na nastavi, kolokvij, izlaganje |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeno izlaganje
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 10% |
Kontinuirana provjera znanja | 2 | 60% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Usmeno izlaganje | 1,2 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir: ocjena iz izlaganja na satu koje donosi 30% ocjene, aktivnost na satu 10% ocjene, te provjere znanja u obliku kolokvija (60% ocjene). Tokom semestra studenti pišu 2 kolokvija od kojih svaki donosi 30% ocjene.
Primjer oblikovanja konačne ocjene:
Student je ostvario ocjenu 5 iz izlaganja, 3 iz prvog kolokvija, 4 iz drugog kolokvija, te 5 iz aktivnosti na satu. Konačna ocjena se izračunava prema formuli
(izlaganje x 0,3)+(kolokvij 1 x 0,3)+ (kolokvij 2 x 0,3)+ (aktivnost x 0,1)
U našem bi primjeru taj izračun izgledao ovako:
(5X0,3)+(3x0,3) +(4x0,3) (5X0,1)=1,5+0,9+1,2+0,5=4,1=4
Konačna ocjena u ovom slučaju bila bi vrlo dobar (4)
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio prisutan na najmanje 70% održanih nastavnih sati, te pripremio i izložio prijedlog nacrta istraživanja na jednu od tema iz područja Psihologije obrazovanja 1.