Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Marčinko, Ivana | 30 |
30 |
0 |
Upoznati studente s kognitivnim deficitima uz različite psihijatrijske poremećaje. Osposobiti studente za praktičnu primjenu testova kognitivnih funkcija u psihodijagnostičkom postupku.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Promatranje u kliničkim uvjetima. Intervju. Psihodijagnostička procjena inteligencije. Objektivne tehnike u procjeni ličnosti. Psihodijagnostička procjena pamćenja. Neuropsihologijska procjena (osnovni pojmovi). Kognitivni deficiti u osoba s različitim psihijatrijskim poremećajima. Nalaz i mišljenje.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, vježbe, raprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi | definirati područje, ciljeve i zadatke psihodijagnostičke procjene | pismeni ispit, aktivnost na nastavi |
predavanje, vježbe, rasprava, ilustracija | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi, rad na primjeru | opisati osnovne izvore pogreške u psihodijagnostičkoj procjeni | pismeni ispit, aktivnost na nastavi |
predavanje, vježbe, rasprava, ilustracija | slušanje izlaganja, grupna rasprava, primjena i interpretacija testova, rad na primjeru | opisati različite testove za ispitivanje intelektualnih funkcija i ličnosti koji se koriste u psihodijagnostičkoj procjeni | pismeni ispit, praktičan rad na vježbama, aktivnost na nastavi |
predavanje, vježbe, rasprava, ilustracija | slušanje izlaganja, grupna rasprava, primjena i interpretacija testova, rad na primjeru | napraviti odabir testova nužnih za psihodijagnostičku procjenu | pismeni ispit, praktičan rad na vježbama, aktivnost na nastavi, usmeni ispit |
predavanje, vježbe, rasprava, ilustracija | slušanje izlaganja, grupna rasprava, primjena i interpretacija testova, rad na primjeru | koristiti različite testove za ispitivanje intelektualnih funkcija i ličnosti | pismeni ispit, praktičan rad na vježbama, aktivnost na nastavi |
predavanje, vježbe, rasprava, ilustracija | slušanje izlaganja, grupna rasprava, primjena i interpretacija testova, rad na primjeru, sudjelovanje na nastavi | analizirati rezultate pojedinih testova vodeći računa o kontekstu u kojem se obavlja psihodijagnostička procjena | pismeni ispit, praktičan rad na vježbama, aktivnost na nastavi, usmeni ispit |
Esej, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Esej | 1,5 | 30% |
Pismeni ispit | 1,5 | 70% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir esej s 30% udjela i završni pismeni ispit sa 70% udjela.
Primjer oblikovanja konačne ocjene:
Student je ostvario ocjenu 3 iz eseja i 3 iz završnog ispita.
Konačna ocjena se izračunava prema formuli
(esej x0,3)+ (ispit x 0,7)
U našem bi primjeru taj izračun izgledao ovako:
(3x0,3)+(3x0,7)=0,8+2,1=2,9
Konačna ocjena u ovom slučaju bila bi dobar (3)
Student ostvaruje pravo na potpis i polaganje ispita u slučaju ispunjavanja dva preduvjeta: (1) mora pohađati najmanje 70% nastave i (2) izrada eseja prije izlaska na završni pismeni ispit.