| Studij | Godina  | 
                            Semestar  | 
                            Status  | 
                        
|---|---|---|---|
| PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g.  | 
                            zimski  | 
                            obavezan  | 
                        
| Nastavnik | Nositelj  | 
                                P  | 
                                V  | 
                                S  | 
                            
|---|---|---|---|---|
| Degmečić, Dunja | 30  | 
                                0  | 
                                0  | 
                           	
Steći sposobnost prepoznavanja odstupanja u psihičkom funkcioniranju i usvojiti nazivlje osnovnih psihopatoloških fenomena.
Upoznati se s glavnim psihijatrijskim poremećajima i njihovom psihopatologijom. Student će dobiti informacije o diferencijalno-dijagnostičkom razlikovanju psihijatrijskih tegoba i poremećaja, posebno na razini razlika u njihovoj psihopatologiji.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Katedra za psihijatriju i psihološku medicinu Medicinskog fakulteta u Osijeku organizira nastavu iz predmeta "Uvod u psihopatologiju" koji se održava na 3. god. studija Psihologije na Filozofskom fakultetu Sveučilišta "J. J. Strossmayer" u Osijeku. Predmet "Uvod u psihopatologiju" zamišljen je kao kolegij u kojem bi student naučio osnove psihopatologije, a posebno će se obraditi slijedeće tematske jedinice: Definicija i povijest psihopatologije. Odnos psihopatologije s psihijatrijom, psihologijom i drugim strukama. Poremećaji svijesti i psihomotorike. Poremećaji mišljenja. Poremećaji afekta. Poremećaji pamćenja i inteligencije. Poremećaji opažanja. Poremećaji nagona i socijalnog funkcioniranja. Poremećaji volje. Poremećaji doživljavanja vlastite ličnosti. Poremećaji pažnje. Glavni psihijatrijski poremećaji i njihova psihopatologija.
predavanja
| NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA | 
			METODA PROCJENE | 
| predavanje, seminar, rasprava | istraživanje literature, usmeno izlaganje, rad na primjeru, refleksija o vlastitom iskustvu, sudjelovanje u raspravi | objasniti osnovne pojmove u psihopatologiji | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit | 
| predavanje, seminar, rasprava | istraživanje literature, usmeno izlaganje, rad na primjeru, refleksija o vlastitom iskustvu, sudjelovanje u raspravi | opisati osnovne teorijske modele u psihopatologiji | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit | 
| predavanje, seminar, rasprava | istraživanje literature, usmeno izlaganje, rad na primjeru, refleksija o vlastitom iskustvu, sudjelovanje u raspravi | imenovati simptome glavnih psihijatrijskih bolesti | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit | 
| predavanje, seminar, rasprava | istraživanje literature, usmeno izlaganje, rad na primjeru, refleksija o vlastitom iskustvu, sudjelovanje u raspravi | kategorizirati simptome pojedinih psihijatrijskih poremećaja i bolesti | aktivnost na nastavi, usmeno izlaganje, pismeni ispit | 
Kontinuirano praćenje, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
| Element | Opterećenje u ECTS  | 
                             Udio u ocjeni  | 
                        
|---|---|---|
| Kontinuirano praćenje | 1 | 10% | 
| Pismeni ispit | 1,25 | 80% | 
| Pohađanje nastave | 0,75 | 0% | 
| Seminarski rad | 1 | 10% | 
U oblikovanju konačne ocjene za studente na kolegiju Psihopatologija uzimaju se u obzir kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi, refleksivni osvrt na nastavne sadržaj, čitanje literature) s 10% udjela u konačnoj ocjeni, seminarski rad s 10% udjela u konačnoj ocjeni te završni pismeni ispit sa 80% udjela u konačnoj ocjeni.
Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60% ocjene. Skala je ocjenjivanja sljedeća: 61% - 70,9% = dovoljan (2), 71% - 80,9% = dobar (3), 81% - 90,9% = vrlo dobar (4), 91% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalno prolaznu ocjenu dovoljan.
Dodatne informacije:
Pismeni ispit
Usmeni ispit