Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Ručević, Silvija | 30 |
0 |
0 |
|
Krupić, Dino | 0 |
30 |
0 |
Upoznati studente s osnovnim metrijskim osobinama psihologijskih mjernih instrumenata, kao i načinima za njihovo računanje i interpretaciju.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Teorija testova – osnovni problemi, teorijski modeli teorije pouzdanosti, determinantne pouzdanosti, metode za empirijsko određivanje, koeficijent interne konzistencije, korekcija za atenuaciju, definicija i tipovi valjanosti, kriterijska valjanost (vrste i empirijsko određivanje, regresijska analiza, analiza profila, točnost selekcije), konstruktna valjanost (apriorističko i empirijsko određivanje), faktorska analiza (osnovni pojmovi, ekstrakcija faktora, komponentna faktorska analiza, faktorska analiza na zajedničke faktore, analitičke i grafičke rotacije, izračunavanje faktorskih rezultata).
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, analiziranje praktičnih primjera | slušanje izlaganja, proučavanje literature, rasprava | objasniti osnovne pojmove iz teorije testova (različite vrste valjanosti, determinantne pouzdanosti) | aktivnost studenata u nastavi, praktični zadaci, kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, analiziranje praktičnih primjera | slušanje izlaganja, analiza literature i uvježbavanje, simulacije, aktivno sudjelovanje, rasprava | odabrati najprikladniji postupak faktorske analize (načini ekstrakcije faktora, vrste faktorske analize, rotacija) | aktivnost studenata u nastavi, praktični zadaci, kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, analiziranje praktičnih primjera | slušanje izlaganja, analiza literature i uvježbavanje, simulacije, aktivno sudjelovanje, rasprava | odabrati metode za empirijsko određivanje determinanti pouzdanosti | aktivnost studenata u nastavi, praktični zadaci, kolokvij, usmeni ispit |
predavanje, analiziranje praktičnih primjera | slušanje izlaganja, čitanje literature i uvježbavanje, aktivno sudjelovanje, rasprava | odabrati metode za empirijsko određivanje valjanosti | aktivnost studenata u nastavi, praktični zadaci, kolokvij, usmeni ispit |
praktični zadatak, rasprava | samostalna analiza literature, izrada završnog zadatka | demonstrirati provjeru pouzdanosti i valjanosti u računalnom programu | aktivnost studenata u nastavi, praktični zadatak, kolokvij, usmeni ispit |
praktični zadatak, rasprava | samostalna analiza literature, izrada završnog zadatka | demonstrirati odgovornost prema obvezama na kolegiju | aktivnost studenata u nastavi, praktični zadatak |
Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 3,1 | 55% |
Kontinuirano praćenje | 0,6 | 5% |
Pismeni ispit | 0,8 | 20% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 20% |
U oblikovanju konačne ocjene za studente na kolegiju Teorija testova uzimaju se u obzir kontinuirano praćenje (aktivnost na nastavi), kontinuirano praćenje i provjeravanje znanja (provjere u obliku dva kolokvija) te završni ispit (pismeni i usmeni). Pri tome, kontinuirano praćenje, odnosno aktivnost na nastavi ima 5% udjela u konačnoj ocjeni, kontinuirano praćenje i provjeravanje znanja ukupno 55% udjela (1. kolokvij - 25% udjela u konačnoj ocjeni; 2. kolokvij - 30% udjela u konačnoj ocjeni), a završni ispit (usmeni i pismeni) 40% udjela u konačnoj ocjeni. Aktivnost studenata se bilježi svaki nastavni sat.
Primjer oblikovanja konačne ocjene za studente na kolegiju Teorija testova:
Konačna vrijednost ocjene izračunava se prema formuli: 0.05 x aktivnost na nastavi + 0.25 x 1. kolokvij + 0.3 x 2. kolokvij + 0.2 x završni ispit (pismeni) + 0.2 x završni ispit (usmeni)
Skala ocjenjivanja je sljedeća: 61% - 70,9% = dovoljan (2), 71% - 80,9% = dobar (3), 81% - 90,9% = vrlo dobar (4), 91% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakog pojedinog elemenata praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalno 61% (prolazna ocjena dovoljan).
Dodatne informacije
Aktivnost
Kolokviji
Završni ispit
Pismeni ispit
Usmeni ispit
Usmeni ispit je obavezan.
Na usmenom ispitu student izvlači tri kartice s pitanjima. Na svakoj kartici je jedno pitanje. Pitanja obuhvaćaju cijelo gradivo.
Usmeni ispit je javan.