Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Ručević, Silvija | 0 |
0 |
0 |
|
Brezetić, Sandra | 15 |
0 |
0 |
Cilj je predmeta upoznati studente s temeljnim obilježjima psihologije kao društvene i prirodne znanosti na razini pregledne informacije, što će im omogućiti uspješnije snalaženje tijekom studija.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Što je psihologija i koje su metode psihologije. Organske osnove psihičkih doživljaja. Osjeti i percepcija. Pamćenje i učenje. Mišljenje i inteligencija. Govor. Čuvstva i motivacija. Ličnost. Poremećaji ličnosti i psihički poremećaji. Stres i zdravlje. Primjena psihologija u različitim područjima života (psihologija rada, predškolska i školska psihologija, psihologija propagande, psihologija sporta, prometna psihologija, vojna psihologija, zdravstvena psihologija, kriminalistička psihologija, klinička psihologija).
Prikazom istraživanja u predloženim temama studentima će se predstaviti teorijski, kao i primijenjeni aspekt psihologijske znanosti.
predavanja
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava | slušanje, rasprava | definirati psihologiju | aktivnost studenta na nastavi, kolokvij |
predavanje, grupna rasprava | slušanje, rasprava | razlikovati osnovne metode psihologije | aktivnost studenta na nastavi, kolokvij |
predavanje, grupna rasprava | slušanje, rasprava | podijeliti psihologiju kao društvenu i prirodnu znanost na područja koja ona proučava | aktivnost studenta na nastavi, kolokvij |
predavanje, grupna rasprava | slušanje, rasprava | prikazati osnovna područja primijene psihologijske znanosti | aktivnost studenta na nastavi, kolokvij |
predavanje, grupna rasprava | slušanje, rasprava | vrednovati domet psihologijskih spoznaja | aktivnost studenta na nastavi, kolokvij |
Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Usmeno izlaganje
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,43 | 100% |
Kontinuirano praćenje | 0,1 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,37 | 0% |
Usmeno izlaganje | 0,1 | 0% |
Studenti nakon odslušanog kolegija polažu kolokvij. Kako bi student kolokvirao potrebno je da ostvari postotak riješenosti kolokvija od minimalno 60%. Kolokvij se ne ocjenjuje već se studentima koji su položili kolokvij bilježi da su kolokvirali.
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati. Ukoliko student ima više neopravdanih izostanaka od dopuštenih 30 % neće dobiti potpis za uredno izvršenje svojih obveza.
Obavezna
Rathus, S. A. (2001). Temelji psihologije. Naklada Slap.
Dopunska
Petz, B. (2001.). Uvod u psihologiju. Naklada Slap.
Čorkalo Biruški, D. (2009). Primijenjena psihologija: Pitanja i odgovor. Školska knjiga.