Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Žužul, Ivana | 30 |
0 |
30 |
Upozoriti na estetski ovjerene dramske tekstove hrvatskih autora u 19. i 20. stoljeću, iščitati ih te uočiti razlikovnost stilskih komplekasa
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Poetičke karakteristike književnih tekstova kraja devetnaestoga i početka dvadesetog stoljeća u hrvatskoj književnosti uočavaju se kao različiti stilski kompleksi do čega se dolazi analitičko-interpretacijskim čitanjem odabranih predložaka Antuna Gustava Matoša, Ivana Kozarca, Janka Leskovara, Milana Begovića, Janka Polića Kamova, Milutina Cihlara Nehajeva, Dinka Šimunovića, Josipa Kosora, Marije Jurić Zagorke, Vladimira Vidrića, Vladimira Nazora, Ante Tresića Pavičića, Iva Vojnovića te Milana Ogrizovića i Julija Rorauera.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | samostalna pisana primjena znanja, usmeno izlaganje | usporediti različite pristupe periodizaciji hrvatske književnosti kraja 19. i početka 20. stoljeća | kolokvij, završni usmeni ispit |
predavanje, seminarska nastava | usmjereno pisano proučavanje predložaka, usmeno izlaganje | objasniti osnovne značajke razdoblja hrvatske moderne | kontinuirano praćenje, završni usmeni ispit |
predavanje | samostalna pisana primjena znanja, usmeno izlaganje | nabrojati temeljne stilske smjerove koji se razvijaju u okviru hrvatske moderne | kolokvij, završni usmeni ispit |
predavanje, seminarska nastava | usmjereno pisano proučavanje predložaka, samostalna pisana analiza i interpretacija predložaka, usmeno izlaganje | razlikovati stilsko-poetičke odrednice impresionizma, secesije, simbolizma i neoromantizma kao smjerova koji se razvijaju u okviru moderne | kontinuirano praćenje, pisani seminarski rad, završni usmeni ispit |
seminarska nastava | usmjereno pisano proučavanje predložaka, usmeno izlaganje | prepoznati obilježja žanrovskoga sustava hrvatske moderne | kontinuirano praćenje, završni usmeni ispit |
seminarska nastava | usmjereno pisano proučavanje predložaka, usmeno izlaganje | identificirati razlike između književnih tekstova impresionizma, simbolizma, secesije i neoromantizma i književnih tekstova koji pripadaju drugim stilsko0poetičkim paradigmama | kontinuirano praćenje, završni usmeni ispit |
seminarska nastava | usmjereno pisano proučavanje predložaka, samostalna pisana analiza i interpretacija predložaka | primijeniti temeljnu literaturu na književne predloške | kontinuirano praćenje, pisani seminarski rad |
Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 30% |
Pohađanje nastave | 1,6 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 20% |
Usmeni ispit | 0,4 | 10% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Po elementima vrednovanja to znači da student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: kontinuirana provjera 25 bodova, seminarski rad 20 bodova, 2 kolokvija 40 bodova, usmeni ispit 15 bodova.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na završni usmeni ispit ako ispuni dva uvjeta: (1) tijekom nastave pripremio je i izložio seminarski rad; (2) bio je nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element. Studenti su za prolaznu konačnu ocjenu obvezni iz svakoga pojedinog elementa praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ostvariti minimalnu prolaznu ocjenu dovoljan (2).
Evaluacijski listići.