Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Brunčić, Dubravka | 30 |
0 |
30 |
Pokazati temeljna poetička obilježja romantizma i protorealizma te pružiti uvid u razvoj romantizma i protorealizma u hrvatskoj književnosti 19. stoljeća.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje grupna rasprava zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, čitanje, rasprava, analiza literature | definirati osnovne književnopovijesne značajke i stilsko-poetička obilježja hrvatskoga romantizma i protorealizma | aktivnost studenata u nastavi kolokvij usmeni ispit |
predavanje grupna rasprava seminarsko izlaganje zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, oblikovanje i prezentacija seminarskoga rada, čitanje, analiza literature, sustavno opažanje | interpretirati tematsko-motivski i stilski ustroj tekstova hrvatskoga romantizma i protorealizma | seminarski rad usmeni ispit |
predavanje seminarsko izlaganje zadatak čitanja i analize primjera |
slušanje izlaganja, čitanje, analiza literature, oblikovanje i prezentacija seminarskoga rada, sustavno opažanje | objasniti specifičnosti žanrovskoga sustava hrvatskoga romantizma i protorealizma | aktivnost studenata u nastavi seminarski rad kolokvij usmeni ispit |
seminarsko izlaganje samostalni istraživački zadatak |
čitanje, analiza literature, postavljanje i rješavanje problema, sustavno opažanje, oblikovanje seminarskoga rada, prezentacija seminarskoga rada | primijeniti stečene književnopovijesne i književnoteorijske spoznaje u samostalnoj analizi književnih predložaka | seminarski rad usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,6 | 0% |
Seminarski rad | 0,7 | 0% |
Usmeni ispit | 1,4 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz aktivnosti u nastavi (čitanje literature, sudjelovanje u analizama i raspravama), ocjena iz izrade i izlaganja seminarskoga rada, ocjena iz kontinuirane provjere znanja (kolokviji) te ocjena iz završnoga usmenog ispita: 10% konačne ocjene čini ocjena iz aktivnosti u nastavi, 20% konačne ocjene čini ocjena iz izrade i izlaganja seminarskoga rada, 30% konačne ocjene čini ocjena iz kontinuirane provjere znanja, a 40% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Redovito dolaženje na nastavu (najviše tri izostanka od 15 termina), priprema i izlaganje seminarskoga rada te redovito sudjelovanje u nastavi (sudjelovanje u analizama i raspravama).
Studentska anketa.
Na početku svake akademske godine popis će literature dopunjavati recentnim naslovima.