| Studij | Godina  | 
                            Semestar  | 
                            Status  | 
                        
|---|---|---|---|
| HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g.  | 
                            ljetni  | 
                            obavezan  | 
                        
| Nastavnik | Nositelj  | 
                                P  | 
                                V  | 
                                S  | 
                            
|---|---|---|---|---|
| Žužul, Ivana | 30  | 
                                0  | 
                                15  | 
                           	
Kolegij donosi pregled razvoja hrvatske književnosti romantizma i protorealizma u širem nacionalnom društveno-kulturnom okviru 19. st. te u kontekstu drugih europskih romantizama. Cilj mu je da studenti steknu osnovna znanja o dominantnim karakteristikama tih književnopovijesnih razdoblja, njihovim reprezentativnim žanrovima, poetikama, autorima i djelima. Također, da se studenti upoznaju s kanonskim tekstovima hrvatskog romantizma i protorealizma koji se interpretiraju iz različitih književnopovijesnih i književnoteorijskih perspektiva.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
| Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene | ||||||||||||||||||||
			
  | 
			
			
  | 
			
			
  | 
			
			
  | 
		||||||||||||||||||||
Istraživanje, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
| Element | Opterećenje u ECTS  | 
                             Udio u ocjeni  | 
                        
|---|---|---|
| Istraživanje | 0,5 | 15% | 
| Pismeni ispit | 1,2 | 70% | 
| Pohađanje nastave | 0,8 | 0% | 
| Seminarski rad | 0,5 | 15% | 
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena postignuta istraživanjem, na temelju kojeg student izrađuje seminarski rad i ocjena iz završnoga pisanog ispita: 15% konačne ocjene čini ocjena iz istraživanja, 15% iz seminarskog rada, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita.
Iz navedenih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 bodova.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Student je obvezan redovito pohađati nastavu, provesti samostalno istraživanje i na osnovu njega izraditi seminarski rad te položiti pisani ispit.
Anketa, evaluacijski listići.
Obveze i praćenje rada studenta:
 
Pohađanje nastave, istraživanje, seminarski rad, pismeni ispit,