Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Šimić, Krešimir | 30 |
0 |
15 |
Ciljevi kolegija su upoznati studente s dijakronijom hrvatske književnosti, problemom periodizacije kao i njezinim stilskim formacijama. Zatim upoznati studente s tematsko-motivskim, žanrovskim, verzifikacijskim, odnosno poetološkim osobinama hrvatske srednjovjekovne književnosti, reprezentativnim književnim predlošcima kao i teorijskom literaturom koja se bavi tom problematikom.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Syllabus:
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
predavanje | slušanje, pisanje | analizirati različite periodizacije hrvatske književnosti s posebnim naglaskom na srednji vijek | usmeni ispit pisani ispit |
predavanje | slušanje, pisanje | opisati značajke hrvatske srednjovjekovne književnosti | usmeni ispit pisani ispit |
predavanje | slušanje, pisanje, kritičko razmišljanje, govorenje (usmeno izlaganje) | analizirati temeljnu literaturu kroz pročitane književne predloške | usmeni ispit pisnai ispit |
predavanje rad na tekstu |
slušanje, istraživanje | razvrstati književne predloške prema njihovoj žanrovskoj pripadnosti | pisani seminarski rad aktivnost studenta u nastavi |
predavanje rad na tekstu |
slušanje, pisanje, prikupljanje podataka na zadanu temu | razlikovati djela prema njihovoj tematskoj i stilskoj uobličenosti | pisani seminarski rad aktivnost studenta u nastavi |
predavanje | slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje) | opisati estetiku srednjega vijeka | usmeni ispit pisani ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 0% |
Kontinuirano praćenje | 1,5 | 0% |
Pismeni ispit | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,3 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz završnoga pisanog ispita i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 80% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita, a 20% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Student je obvezan redovito pohađati nastavu predavanja i seminara (dopuštena su tri izostanka, tj. šest sati s predavnaja i tri sata sa seminara) i napisati jedan seminarski rad koji se i usmeno treba izložiti.
Na početku semestra svake nove akademske godine studenti dobivaju opširniji popis literature, u kojemu se navode knjige i rasprave koje su se u međuvremenu pojavile.
Studentska anketa.