| Studij | Godina | Semestar | Status | 
|---|---|---|---|
| INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. | ljetni | izborni | 
| Nastavnik | Nositelj | P | V | S | 
|---|---|---|---|---|
| Liović, Marica | 15 | 0 | 30 | 
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Drevni Istok - pogled na egipatsku, židovsku, arapsku, babilonsko-asirsku, indijsku, kinesku i japansku književnost. Temeljna civilizacijska književna djela: Biblija, Talmud, Kur'an, Gilgameš i Mahabharata.
Antika - grčko-rimska književnost: razvoj grčkog epa, lirika, drama i roman; Utjecaj na rimsku književnost kao i na europsku književnost u srednjem vijeku, na renesansu i klasicizam. Razvoj rimske drame, epa, lirike i romana. Utjecaj na europsku književnost u srednjem i novom vijeku.
Nastanak i razvoj srednjovjekovne epike, viteškog romana i trubadurske lirike. Lirika 14. i 15. stoljeća.
Walter von der Vogelweide, Roman o Tristanu i Izoldi; Chaucer, Pjesan o Rolandu; Calevala; Pjesan o Nibelunzima, Carmina Burana.
predavanja, seminari i radionice
| NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA | METODA PROCJENE | 
| predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, pisanje, heuristički razgovor, javni govor | interpretirati književne epohe | usmeni ispit, pisane provjere | 
| predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, pisanje, rasprava, analiza literature | analizirati književno-teorijske tekstove | usmeni ispit, pisane provjere | 
| predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, pisanje, rasprava, analiza literature | analizirati književno-kulturni život antike i medijalnog svijeta | usmeni ispit, pisane provjere | 
| mentorski rad, grupna rasprava seminarsko izlaganje, samostalni istraživački zadatak, suradničko učenje | razgovor, prikupljanje podataka za odabranu temu, postavljanje i rješavanje problema, istraživanje, čitanje, razmišljanje, pisanje, usmeno izlaganje, demonstracija | analizirati Božanstvenu komediju i označnice: kozmologija, vizija, alegorija, sklad, "dolce stil nuovo", skolastička poetika, provansalska tradicija, moralno-filozofska umjetnost | usmena prezentacija, samostalno istraživanje, seminarski rad | 
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
| Element | Opterećenje u ECTS | Udio u ocjeni | 
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 0,5 | 15% | 
| Kontinuirana provjera znanja | 1 | 40% | 
| Pohađanje nastave | 1,2 | 0% | 
| Seminarski rad | 0,5 | 15% | 
| Usmeni ispit | 0,8 | 30% | 
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir ocjena za aktivnost, ocjena iz seminarskoga rada, pisanih provjera znanja te ocjena iz usmenoga ispita: 10'% konačne ocjene čini ocjena za aktivnost, 15% iz seminarskoga rada, 40% iz pisanih provjera znanja te 35% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% nastavnih sati.
Lektira:
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, pročitanoj literaturi i aktivnosti studenata; upitnici.