Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Liović, Marica | 15 |
0 |
30 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Drevni Istok - pogled na egipatsku, židovsku, arapsku, babilonsko-asirsku, indijsku, kinesku i japansku književnost. Temeljna civilizacijska književna djela: Biblija, Talmud, Kur'an, Gilgameš i Mahabharata.
Antika - grčko-rimska književnost: razvoj grčkog epa, lirika, drama i roman; Utjecaj na rimsku književnost kao i na europsku književnost u srednjem vijeku, na renesansu i klasicizam. Razvoj rimske drame, epa, lirike i romana. Utjecaj na europsku književnost u srednjem i novom vijeku.
Nastanak i razvoj srednjovjekovne epike, viteškog romana i trubadurske lirike. Lirika 14. i 15. stoljeća.
Walter von der Vogelweide, Roman o Tristanu i Izoldi; Chaucer, Pjesan o Rolandu; Calevala; Pjesan o Nibelunzima, Carmina Burana.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, pisanje, heuristički razgovor, javni govor | interpretirati književne epohe | usmeni ispit, pisane provjere |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, pisanje, rasprava, analiza literature | analizirati književno-teorijske tekstove | usmeni ispit, pisane provjere |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, pisanje, rasprava, analiza literature | analizirati književno-kulturni život antike i medijalnog svijeta | usmeni ispit, pisane provjere |
mentorski rad, grupna rasprava seminarsko izlaganje, samostalni istraživački zadatak, suradničko učenje | razgovor, prikupljanje podataka za odabranu temu, postavljanje i rješavanje problema, istraživanje, čitanje, razmišljanje, pisanje, usmeno izlaganje, demonstracija | analizirati Božanstvenu komediju i označnice: kozmologija, vizija, alegorija, sklad, "dolce stil nuovo", skolastička poetika, provansalska tradicija, moralno-filozofska umjetnost | usmena prezentacija, samostalno istraživanje, seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 15% |
Kontinuirana provjera znanja | 1 | 40% |
Pohađanje nastave | 1,2 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 15% |
Usmeni ispit | 0,8 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir ocjena za aktivnost, ocjena iz seminarskoga rada, pisanih provjera znanja te ocjena iz usmenoga ispita: 10'% konačne ocjene čini ocjena za aktivnost, 15% iz seminarskoga rada, 40% iz pisanih provjera znanja te 35% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% nastavnih sati.
Lektira:
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, pročitanoj literaturi i aktivnosti studenata; upitnici.