| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g., 2.g., 3.g. |
ljetni |
izborni |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Werkmann Horvat , Ana | 15 |
0 |
30 |
Cilj je kolegija upoznati studente s temeljnim načelima i granama lingvistike kroz čitanje znanstveno-istraživačkih radova te upoznati studente s različitim znanstvenim pristupima u lingvistici. Namjera je osposobiti studente za kritičko čitanje i razumijevanje znanstveno-istraživačkih radova iz područja lingvistike, kao i pripremiti ih za argumentiranu raspravu o istraživačkim pitanjima, metodama i rezultatima lingvističkih istraživanja.
Nakon uspješno završenog predmeta student će moći:
Kolegij je zamišljen kao kolegij u kojem se studenti po prvi put susreću s čitanjem radova u kojima se opisuju znanstvena istraživanja u području lingvistike. S obzirom na prirodu srednjoškolskog obrazovanja, ali i većine uvodnih jezičnih kolegija na preddiplomskom studiju gdje je fokus na gramatičkom opisu i analizi, većina studenata nije upoznata s recentnim istraživanjima i metodama istraživanja u području lingvistike. Tijekom izvođenja kolegija, nastava će se fokusirati na čitanje recentnih reprezentativnih lingvističkih istraživanja koje će studenti analizirati i prezentirati ostalim studentima pri čemu će se raspravljati o metodama i rezultatima istraživanja te njihovim implikacijama.
predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, samostalni zadatci
| 2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
• slušanje predavanja • rasprava • samostalna uporaba i analiza literature • pisanje osvrta • pisane provjere
|
|
|
|
• slušanje predavanja • rasprava • samostalna uporaba i analiza literature • pisanje osvrta • pisane provjere
|
|
|
|
• slušanje predavanja • rasprava • samostalna uporaba i analiza literature • pisanje osvrta • pisane provjere
|
|
|
Aktivnost u nastavi, Esej, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Portfolio
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 0 | 0% |
| Esej | 0 | 0% |
| Kontinuirana provjera znanja | 0 | 0% |
| Pohađanje nastave | 0 | 0% |
| Portfolio | 0 | 0% |
U završnu ocjenu ulazit će aktivnost na nastavi, ocjena prezentacije, pisanog kritičkog osvrta na znanstveni rad te kratkih provjera pročitanih tekstova.
Obaveze studenta na predmetu su sljedeće:
• redovito pohađanje nastave
• aktivno sudjelovanje u nastavi
• čitanje zadane literature
• izvršavanje zadanih zadataka:
Naslov Broj primjeraka Broj studenata
Aronoff, M., & Rees-Miller, J. (Eds.). (2020). The Handbook of Linguistics. John Wiley & Sons. 1 (starije izdanje) 25
Fromkin, V., Rodman, R., & Hyams, N. (2013). An Introduction to Language. (International edition). Wadsworth. 0 25
Odabrani članci iz časopisa kao što su
Journal of Pragmatics, Journal of Linguistics, Language and Cognition itd. 0 25
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta.
• Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.