Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Tomas, Domagoj | 0 |
0 |
0 |
|
Filipović, Sergej | 30 |
0 |
0 |
Cilj je kolegija upoznati studente s temeljnim znanjima o razvoju olimpijskog pokreta i najpopularnijih sportova u svijetu i Hrvatskoj od druge polovice 19. st. do danas.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
-navesti najvažnije trenutke i događaje iz povijesti sporta
-analizirati razvoj najpopularnijih sportova
-imenovati najznačajnije sportaše 20. st.
-vrednovati utjecaj sporta na društvo
-vrednovati odnos politike i sporta
-promicati sport i sportski život.
Predmoderni sport, olimpijski pokret, moderne Olimpijske igre, reprezentativni nogomet, klupski nogomet, košarka, tenis, rukomet, odbojka, boks, Formula 1, atletika, ostali sportovi, sport, društvo i politika, sport i zdravlje.
predavanja, obrazovanje na daljinu, multimedija i mreža, samostalni zadatci, ostalo
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
---|---|---|---|
predavanje | slušanje izlaganja, analiza | navesti najvažnije trenutke i događaje iz povijesti sporta | pismeni ispit, aktivnost na nastavi |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza | analizirati razvoj najpopularnijih sportova | pismeni ispit, aktivnost na nastavi |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza | imenovati najznačajnije sportaše 20. st. | pismeni ispit, aktivnost na nastavi |
predavanje, rasprava | razgovor | vrednovati utjecaj sporta na društvo | aktivnost na nastavi |
predavanje, rasprava | razgovor | vrednovati odnos politike i sporta | aktivnost na nastavi |
predavanje, rasprava | razgovor | promicati sport i sportski život | aktivnost na nastavi |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pismeni ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada, a prema detaljno razrađenim kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Završni je ispit ocjena iz pismenog ispita. Pismeni ispit može se položiti i kroz dva kolokvija. Studenti iz svakog pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni.
Udjeli pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja:
-
aktivnost u nastavni 30 %
-
kolokviji / pismeni ispiti 70 %
Z. Jajčević, Povijest športa i tjelovježbe, Zagreb, 2010.
Interna skripta
Knjiga o sportu I, Zagreb, 1971.
Knjiga o sportu II, Zagreb, 1972.
R. Mills, Nogomet i politika u Jugoslaviji, Zagreb, 2018.
Ž. Radan, Pregled historije tjelesnog vježbanja i sporta, Zagreb, 1981.
Jedinstvena sveučilišna studentska anketa. Praćenje rezultata ispita za svaku generacijsku skupinu uz respektiranje mišljenja studenata o obujmu i realizaciji programa, načinima realizacije te mogućnostima studenata da utječu na realizaciju. Provođenje anonimne ankete sa studentima nakon završetka kolegija, analiza uspješnosti studenata.