Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Varga, Mirna | 0 |
30 |
0 |
Nakon prvoga semestra studenti bi trebali:
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Na vježbama tijekom drugoga semestra studenti će se vježbati korištenje rječnika i tezaurusa u polju informacijskih znanosti na engleskom jeziku. Na primjerima iz stručne periodike obrađivat će se pojedine stručne teme i o njima voditi rasprava. Upućivat će se u načine korištenja višeznačenjskih riječi u engleskom jeziku s obzirom na jezičnu praksu u struci.
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | čitanje i analiza literature, uvježbavanje. aktivno sudjelovanje | objasniti uporabu pasiva u stručnom tekstu | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | čitanje i analiza literature, uvježbavanje. aktivno sudjelovanje | pravilno prevoditi pasivne konstrukcije s hrvatskog na engleski jezik i obrnuto | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | čitanje i analiza literature, uvježbavanje, aktivno sudjelovanje | prepoznati kolokacije u stručnom tekstu | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | čitanje i analiza literature, uvježbavanje. aktivno sudjelovanje | pravilno prevoditi kolokacije s engleskog na hrvatski jezik i obrnuto | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | rad na tekstu, vježbanje, primjena naučenog | upotrijebiti pasivne konstrukcije i kolokacije u prijevodu jednostavnijih stručnih tekstova | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | čitanje i analiza literature, uvježbavanje, aktivno sudjelovanje, primjena naučenog | demonstrirati primjenu stručnog vokabulara u opisu određenog područja struke | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
vježbe, rad na tekstu, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rad na tekstu, uvježbavanje | primijeniti stručni vokabular u opisu različitih grafičkih prikaza u akademskom diskursu | aktivnosti studenata u nastavi, zadatci, kolokvij, pismeni i usmeni ispit |
Kolokvij, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kolokvij | 0,65 | 50% |
Pismeni ispit | 0,3 | 25% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeni ispit | 0,3 | 25% |
Pohađanje vježaba (70% minimalno), položena 2 kolokvija (pismeni i usmeni) ili položen pismeni i usmeni ispit. Studenti koje ne polože jedan od kolokvija tijekom semestra izlaze na pismeni ispit u redovnim ispitnim rokovima.
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, položiti dva kolokvija tijekom semestra (pismeni i usmeni) ili položiti završni pimeni i usmeni ispit nakon završetka semestra. U slučaju izvođenja nastave na daljinu, studenti trebaju aktivno sudjelovati u nastavi uz uključivanje mikrofona i kamera kada se to zatraži.
Uvjet stjecanja prava na potpis uključuje 70% nazočnost na nastavi u virtualnoj ili stvarnoj učionici.
Nastavni materijali za kolegij Engleski jezik za humanističke i društvene znanosti 2
Hyland, Ken (2009). Academic Discourse: English In A Global Context. London, New York: Continuum.
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, pročitanoj literaturi i aktivnosti studenata; upitnici o primjerenosti sadržaja i organizacije vježaba.