Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Benčina, Ksenija | 0 |
30 |
0 |
Cilj je kolegija usustavljivanje znanja i usavršavanje vještina u engleskom jeziku s posebnim naglaskom na usmeno izražavanje. Aktivnostima usmjerenim na proširivanje aktivnog vokabulara i uvježbavanje gramatičkih struktura nastoji se razviti tečna spontana komunikacija u različitim kontekstima.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
Radom na različitim odgovarajućim tekstovima utvrđuju se i proširuju gramatička i leksička znanja te dalje razvijaju vještine čitanja, slušanja i govorenja. Kolegij se temelji na situacijskom uvježbavanju upotrebe vokabulara i sudjelovanju u konverzacijama uz ponavljanje relevantnih gramatičkih struktura kroz vođene i slobodne aktivnosti. Naglasak je na aktualnim temama (tehnologija, razvoj komunikacije, viralni sadržaji, društvena odgovornost) kojima se potiče razvoj kritičkog mišljenja.
vježbe, obrazovanje na daljinu, multimedija i mreža, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
vježbe samostalni zadaci rad na tekstu |
analiza primjera, zaključivanje vježbanje primjena naučenog |
samostalno upotrebljavati različite gramatičke strukture u primjerenim kontekstima | aktivno sudjelovanje u nastavi zadaci kolokvij/ pismeni ispit |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
opažanje zaključivanje vježbanje primjena naučenog |
primjereno koristiti relevantan vokabular iz različitih područja | aktivno sudjelovanje u nastavi zadaci kolokvij/ pismeni ispit |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
vježbanje primjena naučenog aktivno sudjelovanje |
voditi kraće i duže razgovore na engleskom jeziku na odgovarajuće teme s relativnom tečnošću i točnošću | aktivno sudjelovanje u nastavi prezentacija |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
vježbanje primjena naučenog aktivno sudjelovanje |
iznositi i objasniti svoja stajališta u diskusijama |
aktivno sudjelovanje u nastavi prezentacija |
vježbe rad na tekstu grupna rasprava |
vježbanje aktivno sudjelovanje u nastavi |
steći samopouzdanje u upotrebi engleskog jezika u različitim situacijama | aktivno sudjelovanje u nastavi zadaci prezentacija |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0 | 0% |
Pismeni ispit | 0 | 0% |
Pohađanje nastave | 0 | 0% |
Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.
Studenti dobivaju ocjenu na temelju 2 kolokvija tijekom nastave ili pismenog ispita na kraju semestra.
Aktivnost u nastavi 20%, kolokvij 1 - 40 %, kolokvij 2 - 40% (ili pisani ispit 80%).
Skala ocjenjivanja: 60% - 69% = dovoljan (2), 70% - 79% = dobar (3), 80% - 89% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Pohađanje nastave, kontinuirana provjera znanja (kolokviji), pismeni ispit.
Naslov. Hendra, L. A., Ibbotson, M., O'Dell K. (2020). Evolve 5. Cambridge: CUP. (pdf)
Broj primjeraka: pdf online
Broj studenata: 12
Jedinstvena sveučilišna studentska anketa.