Engleski jezik za humanističke i društvene znanosti 6

 

Naziv kolegija:
Engleski jezik za humanističke i društvene znanosti 6
Šifra ISVU:
275087
Šifra MOZVAG:
ECTS:
2
Jezik izvođenja:
engleski
Preduvjeti upisa:
Odslušani kolegiji Engleski za humanističke i društvene znanosti 1-5.
Odsjek:
ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU

Studij
Godina
Semestar
Status
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij)
3.g.
ljetni
izborni

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Benčina, Ksenija
0
30
0

 

Ciljevi i zadaci:

Cilj je kolegija usustavljivanje znanja i usavršavanje vještina u engleskom  jeziku s posebnim naglaskom na usmeno izražavanje. Aktivnostima usmjerenim na proširivanje aktivnog vokabulara i uvježbavanje gramatičkih struktura nastoji se razviti tečna spontana komunikacija u različitim kontekstima.  

Ishodi učenja:

Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:

  • samostalno upotrebljavati različite gramatičke strukture u primjerenim kontekstima
  • primjereno koristiti relevantan vokabular iz različitih područja
  • voditi kraće i duže razgovore na engleskom jeziku na odgovarajuće teme s relativnom tečnošću i točnošću
  • iznositi i objasniti svoja stajališta u diskusijama
  • steći samopouzdanje u upotrebi engleskog jezika u različitim situacijama.

Sadržaj predmeta:

Radom na različitim odgovarajućim tekstovima utvrđuju se i proširuju gramatička i leksička znanja te dalje razvijaju vještine čitanja, slušanja i govorenja. Kolegij se temelji na situacijskom uvježbavanju upotrebe vokabulara i sudjelovanju u konverzacijama uz ponavljanje relevantnih gramatičkih struktura kroz vođene i slobodne aktivnosti. Naglasak je na aktualnim temama (tehnologija, razvoj komunikacije, viralni sadržaji, društvena odgovornost) kojima se potiče razvoj kritičkog mišljenja. 

Vrste izvođenja nastave:

vježbe, obrazovanje na daljinu, multimedija i mreža, samostalni zadatci

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

2. 1. Nastavna aktivnost 2. 2. Aktivnost studenta 2. 3. Ishod učenja 2. 4 Metoda procjene
vježbe
samostalni zadaci
rad na tekstu
analiza primjera, zaključivanje
vježbanje
primjena naučenog
samostalno upotrebljavati različite gramatičke strukture u primjerenim kontekstima aktivno sudjelovanje u nastavi
zadaci
kolokvij/
pismeni ispit
vježbe
rad na tekstu
grupna rasprava
opažanje
zaključivanje
vježbanje
primjena naučenog
primjereno koristiti relevantan vokabular iz različitih područja aktivno sudjelovanje u nastavi
zadaci
kolokvij/
pismeni ispit
vježbe
rad na tekstu
grupna rasprava
vježbanje
primjena naučenog
aktivno sudjelovanje
voditi kraće i duže razgovore na engleskom jeziku na odgovarajuće teme s relativnom tečnošću i točnošću aktivno sudjelovanje u nastavi
prezentacija
 
vježbe
rad na tekstu
grupna rasprava
vježbanje
primjena naučenog
aktivno sudjelovanje
iznositi i objasniti svoja stajališta u diskusijama
 
aktivno sudjelovanje u nastavi
prezentacija
vježbe
rad na tekstu
grupna rasprava
vježbanje
aktivno sudjelovanje u nastavi
steći samopouzdanje u upotrebi engleskog jezika u različitim situacijama aktivno sudjelovanje u nastavi
zadaci
prezentacija

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni
Aktivnost u nastavi 0 0%
Kontinuirana provjera znanja 0 0%
Pismeni ispit 0 0%
Pohađanje nastave 0 0%

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.

Studenti dobivaju ocjenu na temelju 2 kolokvija tijekom nastave ili pismenog ispita na kraju semestra.

Aktivnost u nastavi 20%, kolokvij 1 - 40 %, kolokvij 2  - 40% (ili pisani ispit 80%).

Skala ocjenjivanja: 60% - 69%  = dovoljan (2), 70% - 79%  = dobar (3), 80% - 89%   = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).

Primjer izračunavanja ocjene:

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

Pohađanje nastave, kontinuirana provjera znanja (kolokviji), pismeni ispit.

 

 

Obavezna literatura:

Naslov.  Hendra, L. A., Ibbotson, M., O'Dell K. (2020). Evolve 5. Cambridge: CUP. (pdf)

Broj primjeraka: pdf online

Broj studenata: 12

 

Dopunska literatura:

  1. Dopunska literatura
  • Gerngross, G., Puchta H., Thornbury, S. (2013). Teaching Grammar Creatively. Cambridge: CUP.
  • MacAndrew, R., Martinez, R. (2001). Taboos and Issues. Boston: Heinle ELT.
  • McCharty, M., O'Dell, F. (2017). English Vocabulary in Use (upper intermediate, advanced). Cambridge: CUP.
  • Yates, J. (2012). Practice Makes Perfect: English Conversation. USA: McGraw-Hill
  • izvadci iz recentnih članaka i knjiga, audio-vizualni materijali

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

Jedinstvena sveučilišna studentska anketa.

Ostale informacije: