Engleski jezik za humanističke i društvene znanosti 5

 

Naziv kolegija:
Engleski jezik za humanističke i društvene znanosti 5
Šifra ISVU:
275086
Šifra MOZVAG:
ECTS:
2
Jezik izvođenja:
engleski
Preduvjeti upisa:
Odslušani kolegiji Engleski za humanističke i društvene znanosti 1-4.
Odsjek:
ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU

Studij
Godina
Semestar
Status
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij)
3.g.
zimski
izborni

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Benčina, Ksenija
0
30
0

 

Ciljevi i zadaci:

Cilj je kolegija produbiti i usavršiti znanja i vještine u područje usmene i pisane komunikacije na engleskom jeziku. Naglasak je na razvijanju spontane komunikacije u različitim kontekstima uz istovremeno uvježbavanje osnovnih gramatičkih struktura i proširivanje relevantnog vokabulara.   

Ishodi učenja:

Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:

  • primijeniti različite gramatičke strukture u kontekstu
  • primjereno upotrebljavati relevantan vokabular iz različitih područja
  • relativno točno i tečno voditi razgovore na engleskom jeziku na odgovarajuće teme
  • argumentirano objasniti svoje stajalište u diskusiji

napisati jasan i sažet kraći tekst na zadanu temu.

Sadržaj predmeta:

Čitanjem i slušanjem kraćih tekstova aktiviraju se, proširuju i nadograđuju gramatička i leksička znanja. Naglasak je na provedbi praktičnih vježbi vokabulara i konverzacije uz ponavljanje odgovarajućih gramatičkih oblika kroz strukturirane i personalizirane zadatke. Sadržaj je utemeljen na suvremenim temama (izazovi, okoliš, osobnost, „soft skills“ (timski rad), humanitarni rad itd.) koje potiču suradnju, razvoj kritičkog mišljenja i motiviraju studente za daljnje usavršavanje u engleskom jeziku.

Vrste izvođenja nastave:

vježbe, obrazovanje na daljinu, multimedija i mreža, samostalni zadatci

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

Nastavna aktivnost Aktivnost studenta Ishod učenja Metoda procjene
       
       
       
       

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pismeni ispit, Pohađanje nastave

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni
Aktivnost u nastavi 0 0%
Kontinuirana provjera znanja 0 0%
Pismeni ispit 0 0%
Pohađanje nastave 0 0%

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.

Studenti dobivaju ocjenu na temelju 2 kolokvija tijekom nastave ili pisanog ispita na kraju semestra.

Aktivnost u nastavi 20%, kolokvij 1 - 40 %, kolokvij 2  - 40% (ili pisani ispit 80%).

Skala ocjenjivanja: 60% - 69%  = dovoljan (2), 70% - 79%  = dobar (3), 80% - 89%   = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).

Primjer izračunavanja ocjene:

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

Pohađanje nastave, kontinuirana provjera znanja (kolokviji), pisani ispit.

 

 

Obavezna literatura:

Obvezna literatura i broj primjeraka u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na kolegiju

Naslov                                                                                                                                     Broj primjeraka                                              Broj studenata

Hendra, L. A., Ibbotson, M., O'Dell K. (2020). Evolve 5. Cambridge: CUP. (pdf)                         pdf online                                                         12

 

Dopunska literatura:

  1. Dopunska literatura
  • McCharty, M., O'Dell, F. (2017). English Vocabulary in Use (upper intermediate, advanced). Cambridge: CUP.
  • Wallwork, A. (2013). Discussions A-Z. Cambridge: CUP.
  • Woods, E., Coppieters, R. (2013). The Communicative Grammar of English, workbook. New York: Routledge.
  • suvremeni novinski članci, izvadci iz relevantnih časopisa i knjiga, audio-vizualni materijali

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

Jedinstvena sveučilišna studentska anketa.

Ostale informacije: