Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g., 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Kurtović, Ana | 30 |
0 |
30 |
Cilj predmeta je osnaživanje studenata za nošenje sa izazovima i problemima svakodnevnog života. Kolegij je koncipiran kao psihoedukativni trening usmjeren na razvijanje znanja, kompetencija i vještina koje su povezane s pozivnim ishodima poput psihološke dobrobiti i zadovoljstva životom te imaju zaštitnu funkciju u kontekstu mentalnog zdravlja.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
1. Odrednice mentalnog zdravlja i dobrobiti
2. Stres i suočavanje sa stresom
3. Uloga kognitivnih čimbenika u mentalnom zdravlju i dobrobiti
4. Vještine unaprjeđenja psihološke fleksibilnosti
5. Samo-refleksija o učincima programa na osobno funkcioniranje i plan za održavanje napretka
predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, multimedija i mreža, mentorski rad, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Predavanje, rasprava, prikaz slučaja, demonstracija vještina, zadatci, konzultacije | Slušanje predavanja, samostalni zadatci, uvježbavanje vještina, sudjelovanje u raspravama i/ii konzultacijama, izlaganje | prepoznati unutarnje i vanjske čimbenike i njihov učinak na osobno funkcioniranje | aktivnost na nastavi, samostalni zadatci, završna refleksija |
Predavanje, rasprava, prikaz slučaja, demonstracija vještina, zadatci, konzultacije | Slušanje predavanja, samostalni zadatci, uvježbavanje vještina, sudjelovanje u raspravama i/ii konzultacijama, izlaganje | prepoznati odnos između kognitivnih čimbenika, emocionalnih doživljaja i ponašanja | aktivnost na nastavi, samostalni zadatci, završna refleksija |
Predavanje, rasprava, prikaz slučaja, demonstracija vještina, zadatci, konzultacije | Slušanje predavanja, samostalni zadatci, uvježbavanje vještina, sudjelovanje u raspravama i/ii konzultacijama, izlaganje | odabrati primjerene postupke za suočavanje sa izazovima i/ili unaprjeđenje funkcioniranja |
samostalni zadatci, završna refleksija |
Predavanje, rasprava, prikaz slučaja, demonstracija vještina, zadatci, konzultacije | Slušanje predavanja, samostalni zadatci, uvježbavanje vještina, sudjelovanje u raspravama i/ii konzultacijama, izlaganje | kritički se osvrnuti na učinke različitih postupaka na osobnu dobrobit | završna refleksija |
Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0 | 0% |
Pohađanje nastave | 0 | 0% |
Usmeni ispit | 0 | 0% |
Studenti ostvaruju ocjenske bodove redovitim pohađanjem nastave (uz aktivnu participaciju u nastavnim aktivnostima), te dosljednim rješavanjem zadataka i uvježbavanjem vještina između nastavnih termina, što dokazuju redovitim slanjem uradaka, izvještavanjem na nastavi i/ili individualnim ili grupnim konzultacijama s nastavnikom.
Od ukupnih 100 ocjenskih bodova (100% ocjene), 20 (20%) može se ostvariti aktivnošću na nastavi, po 5 (5% konačne ocjene) za svaki od 12 samostalnih zadataka (maksimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% konačne ocjene) i 20 ocjenskih bodova (20% konačne ocjene) za završnu refleksiju o korisnosti programa i plan za održavanje napretka.
Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 61 ocjenski bod ili 61% konačne ocjene. Skala je ocjenjivanja sljedeća: 61%–70% = dovoljan (2), 71%–80% = dobar (3), 81%–90% = vrlo dobar (4), 91%–100% = izvrstan (5).
Studenti ostvaruju ocjenske bodove redovitim pohađanjem nastave (uz aktivnu participaciju u nastavnim aktivnostima), te dosljednim rješavanjem zadataka i uvježbavanjem vještina između nastavnih termina, što dokazuju redovitim slanjem uradaka, izvještavanjem na nastavi i/ili individualnim ili grupnim konzultacijama s nastavnikom.
Od ukupnih 100 ocjenskih bodova (100% ocjene), 20 (20%) može se ostvariti aktivnošću na nastavi, po 5 (5% konačne ocjene) za svaki od 12 samostalnih zadataka (maksimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% konačne ocjene) i 20 ocjenskih bodova (20% konačne ocjene) za završnu refleksiju o korisnosti programa i plan za održavanje napretka.
Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 61 ocjenski bod ili 61% konačne ocjene. Skala je ocjenjivanja sljedeća: 61%–70% = dovoljan (2), 71%–80% = dobar (3), 81%–90% = vrlo dobar (4), 91%–100% = izvrstan (5).
Uz redovno pohađanje nastave (min. 70%) studenti su dužni redoviti izvršavati zadatke između termina nastave, predati ih prema predviđenom rasporedu, te sudjelovati u individualnim i/ili grupnim konzultacijama.
Jedinstvena sveučilišna studentska anketa. Povratne informacije studenata tijekom nastave, konzultacije, evaluacija nastave