Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
SOCIOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Volarević, Martina | 30 |
0 |
0 |
|
Sekulić, Damir | 0 |
0 |
15 |
Zadatci su predmeta da iznese na vidjelo mogućnost, bit i smisao filozofije, njenu nužnost za bitak čovjeka ta da studente orijentira na putu osposobljavanja za vlastito filozofiranje.
Studenti trebaju usvojiti filozofsku terminologiju koja je temelj za dalje
studiranje. Treba razjasniti razliku filozofije spram religije i znanosti, te nastanak filozofskih disciplina. Upoznavanje sa promjenama u shvaćanju samog predmeta filozofije tijekom povijesti ljudskog mišljenja.
Izvršeni uvod u filozofiju polaže filozofski temelj studiju filozofije. On uz ostalo otvara pogled na smisao i svrhu studija filozofije, ali i studija i studiranja uopće. Stoga se na kraju ovoga predmeta bit filozofije i bit sveučilišta (tj, njegovo najviše određenje i svrha) razmatraju u njihovoj unutrašnjoj svezi. Pokazuje se da filozofija nije samo podrijetlo, nego je i trajni temelj pravog sveučilišta ili "akademijskog studija" (Schelling).
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
11. Problem obrazovanja (filozofskih) pojmova.
12. Problem kategorija.
13. Pojmovni realizam i nominalizam.
14. Pitanje filozofijskog problema uopće.
15. Filozofija na djelu u filozofiranju: primjeri "velikih filozofa" (Platon, Aristotel, Kant, Hegel).
Zadatci su predmeta da iznese na vidjelo mogućnost, bit i smisao filozofije, njenu nužnost za bitak čovjeka ta da studente orijentira na putu osposobljavanja za vlastito filozofiranje.
Studenti trebaju usvojiti filozofsku terminologiju koja je temelj za dalje
studiranje. Treba razjasniti razliku filozofije spram religije i znanosti, te nastanak filozofskih disciplina. Upoznavanje sa promjenama u shvaćanju samog predmeta filozofije tijekom povijesti ljudskog mišljenja.
Izvršeni uvod u filozofiju polaže filozofski temelj studiju filozofije. On uz ostalo otvara pogled na smisao i svrhu studija filozofije, ali i studija i studiranja uopće. Stoga se na kraju ovoga predmeta bit filozofije i bit sveučilišta (tj, njegovo najviše određenje i svrha) razmatraju u njihovoj unutrašnjoj svezi. Pokazuje se da filozofija nije samo podrijetlo, nego je i trajni temelj pravog sveučilišta ili "
predavanja, seminari i radionice
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1 | 10% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 30% |
Usmeni ispit | 1 | 60% |
Kontinuirano praćenje napredovanja studenta kroz radionice i vježbe. Seminarski rad kao uvjet izlaska na usmeni ispit.
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, te na usmenom ispitu. Usmeni ispit donosi 60% bodova, seminarski rad 30%, a aktivnost na nastavi 10% bodova.
Student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjena se izračunava na sljedeći način:
(usmeni ispit x 0,6) + (seminarski rad x 0,3) + (aktivnost u nastavi x 0,1).
Primjer izračunavanja ocjene:
usmeni ispit – 4
seminarski rad – 5
aktivnost u nastavi - 5
(4 x 0,6) + (5 x 0,3) + (5 x 0,1) = 2,4 + 1,5 + 0,5 = 4,4
Konačna ocjena 4,4 → vrlo dobar (4)
Jedan seminarski rad. Redovito sudjelovanje u nastavi i seminaru.
Napomena: Od ponuđene literature studenti trebaju izabrati dva naslova.