Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA -PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Senković, Željko | 45 |
0 |
0 |
Upoznavanje studenata s početcima grčke filozofije, napose kroz pojam arche (počelo) i physis (priroda). U Platonovoj filozofiji pokazati razliku psyche i tijela, onoga nevidljivog i onoga vidljivog, da bi se prepoznala narav i uzroci svega, te odnos umne duše čovjeka i polisa u vidu pravednosti. Istraživanje Aristotela i razlikovnih točaka postaristotelovskih (helenističkih) filozofija. Uvidjeti da se Aristotelova filozofija pokazuje kao znanost, theoria, theologika, ontologika, ousiologika i aitiologika. Razmatranjem pojma praxis u Aristotelovu horizontu proučiti mogućnost sumjerljivosti različitih epohalnih određenja onoga što pripada u bitno "ljudske stvari": od istraživanja političkih poredaka i značajki polisa pa do etičkih aporija – koji život izabrati i kako djelovati.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
predavanja, mentorski rad
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4. Metoda procjene |
predavanje, mentorski rad, analiza primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | opisati i interpretirati odabrane aspekte povijesnih razdoblja, pravce, predstavnike i pristupe u filozofiji | pohađanje nastave, kolokvij, aktivnost u nastavi, usmeni ispit |
predavanje, mentorski rad, analiza primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | identificirati i protumačiti glavne probleme, pojmove, argumente i teorije unutar pojedinih povijesnih razdoblja, pravaca i pristupa | pohađanje nastave, kolokvij, aktivnost u nastavi, usmeni ispit |
predavanje, mentorski rad, analiza primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | identificirati i objasniti temeljne sadržaje i pristupe unutar i između ključnih povijesnih razdoblja filozofije | pohađanje nastave, kolokvij, aktivnost u nastavi, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | obrazložiti pojavu i razvoj temeljnih filozofskih disciplina teorijske, praktičke i poetičke filozofije te temeljnih rasprava unutar povijesnih razdoblja | pohađanje nastave, kolokvij, aktivnost u nastavi, usmeni ispit |
predavanje, seminarsko izlaganje, analiza primjera, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | povezati osnovno filozofijsko pojmovlje rane grčke filozofije sa značenjem grčke kulture i pisma za europsku i svjetsku kulturu | pohađanje nastave, kolokvij, aktivnost u nastavi, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,375 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,125 | 0% |
Usmeni ispit | 2 | 0% |
Rad studenata vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, na kolokvijima tijekom semestra i na usmenom ispitu. Usmeni ispit donosi 60 % bodova, kolokvij 30 % bodova, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 10 % bodova.
Rad studenata vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave, na kolokvijima tijekom semestra i na usmenom ispitu. Usmeni ispit donosi 60 % bodova, kolokvij 30 % bodova, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 10 % bodova.
Pohađanje nastave, kolokvij, aktivnost u nastavi, usmeni ispit
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta. Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studijima i studiranju i Pravilnikom o ustroju i djelovanju sustava za osiguranje kvalitete na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Praćenje i analiza kvalitete sadržaja predmeta u skladu s procjenom Stručnog vijeća studija filozofije.