Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
FILOZOFIJA -PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Balić, Davor | 0 |
0 |
0 |
|
Papo, Demian | 30 |
0 |
0 |
|
Potlimbrzović, Hrvoje | 0 |
0 |
30 |
Cilj je kolegija studente predavanjima, vježbama i pisanim radom uvesti u metodologiju pisanja znanstvenoga rada te provođenje znanstvenih i stručnih istraživanja, s naglaskom na područje filozofije. U svrhu postignuća tog cilja studenti će biti upućeni u načine znanstvene obrade teksta, zatim u prikupljanje znanstvenih činjenica, kao i u sistematizaciju znanstvenih podataka. Uz to, cilj je da studenti budu upoznati sa sastavnicama znanstvenoga rada: naslov, sažetak, ključne riječi, uvod, razrada i obrazloženje teme, zaključak. Naposljetku, u ciljeve pripada i to da se studente poduči načinima citiranja izvorne i sekundarne literature (članci u časopisima, radovi u zbornicima, poglavlja u knjizi, priručnici, monografije, enciklopedije, rječnici, leksikoni, biografije, rukopisi).
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Sadržaji su predavanja i seminarske nastave sljedeći:
predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4. Metoda procjene |
predavanje, samostalni istraživački zadatak, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature | poznavati i razlikovati različite metode i pristupe u filozofiji | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, samostalni istraživački zadatak, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature | primjenjivati znanstvene metode istraživanja filozofije | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, samostalni istraživački zadatak, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature | kritički procjenjivati sličnosti i razlike metoda u filozofiji od metoda drugih znanstvenih disciplina | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, samostalni istraživački zadatak, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature | objasniti značaj, ulogu i posebnosti filozofije spram srodnih područja umjetnosti, religije, kulture te posebnih znanosti i disciplina | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
predavanje, samostalni istraživački zadatak, zadatak čitanja i analize primjera | slušanje izlaganja, analiza literature | unaprijediti kvalitetu vlastitog pisanog diskursa | aktivnost studenata u nastavi, seminarski rad, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Pismeni ispit | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 0% |
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave te na usmenom ispitu. Usmeni ispit donosi 60 % bodova, seminarski rad 30 %, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 10 % bodova.
Rad studenta na predmetu vrednovat će se i ocjenjivati tijekom nastave te na usmenom ispitu. Usmeni ispit donosi 60 % bodova, seminarski rad 30 %, a pohađanje nastave i aktivnost na nastavi 10 % bodova.
Aktivnost u nastavi, pismeni ispit, pohađanje nastave, seminarski rad, usmeni ispit
1. Vlatko Silobrčić, Kako sastaviti, objaviti i ocijeniti znanstveno djelo (Zagreb: Medicinska naklada, 2008)
2. Dubravka Oraić Tolić, Akademsko pismo. Strategije i tehnike klasične retorike za suvremene studentice i studente (Zagreb: Naklada Ljevak, 2011).
. Charles Lipson, Cite Right: a Quick Guide to Citation Styles – MLA, APA, Chicago, the Sciences, Professions, and More (Chicago – London: The University of Chicago Press, 2006)
2. Anne Waddingham, New Hart’s Rules: The Oxford Style Guide, second edition (Oxford: Oxford University Press, 2014)
3. Allan M. Siegal, William G. Connolly, The New York Times Manual of Style and Usage (New York: Three Rivers Press, 2015)
4. The Chicago Manual of Style, seventeenth edition (Chicago – London: The University of Chicago Press, 2017)
5. Publication Manual of the American Psychological Association. The Official Guide to APA Style, seventh edition (Washington, DC: American Psychological Association, 2020).
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta. Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studijima i studiranju i Pravilnikom o ustroju i djelovanju sustava za osiguranje kvalitete na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.