Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Hasenay, Damir | 30 |
0 |
0 |
|
Horvat, Ines | 0 |
0 |
15 |
Upoznati studente sa specifičnostima zaštite arhivskih i muzejskih zbirki, ukazati na sličnosti i razlike u odnosu na knjižničnu građu, predstaviti čimbenike koji utječu na trajnost i dostupnost arhivskih i muzejskih zbirki te usmjeriti studente na praćenje relevantne literature iz područja.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Specifičnosti organizacije i zaštite zbirki u arhivima i muzejima. Materijali arhivskog gradiva i muzejske građe. Vrste i uzročnici oštećenja arhivskog gradiva i muzejske građe. Osnove intelektualne i materijalne zaštite arhivskog gradiva. Osnove organizacije i zaštite muzejskih zbirki. Preventivni i korektivni postupci u zaštiti arhivskog gradiva i muzejske građe. Zajednička polazišta u zaštiti baštinskih zbirki u arhivima, knjižnicama i muzejima. Izazovi zaštite baštinskih zbirki u digitalnom okruženju. Zakonski okvir zaštite baštinskih zbirki u arhivima i muzejima.
predavanja, seminari i radionice
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | • prepoznati i opisati specifičnosti zaštite arhivskih i muzejskih zbirki • usporediti zaštitu baštinskih zbirki u arhivima, knjižnicama i muzejima • objasniti čimbenike koji utječu na trajnost i dostupnost arhivskih i muzejskih zbirki • argumentirati odabir metoda zaštite arhivskih i muzejskih zbirki |
pismena provjera znanja (50 %): 100; usmeni ispit (15 %): 30. |
seminar | izrada pisanog seminara | • prepoznati i opisati specifičnosti zaštite arhivskih i muzejskih zbirki | ocijenjen seminarski rad (35 %): 70. |
Aktivnost u nastavi, Pisani ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,625 | 0% |
Pisani ispit | 0,65 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,125 | 0% |
Seminarski rad | 0,3 | 0% |
Usmeni ispit | 0,3 | 0% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene.
Po elementima vrednovanja to znači da student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: izrada pisanog seminara 70 (35 %); pismena provjera znanja 100 (50 %); usmeni ispit 30 (15 %).
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 110-125 ocjenskih bodova (55%-62%) = dovoljan (2), 126-159 ocjenskih bodova (63%-79%) = dobar (3), 160-179 ocjenskih bodova (80%-89%) = vrlo dobar (4), 180-200 ocjenskih bodova (90%-100%) = izvrstan (5).
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 110-125 ocjenskih bodova (55%-62%) = dovoljan (2), 126-159 ocjenskih bodova (63%-79%) = dobar (3), 160-179 ocjenskih bodova (80%-89%) = vrlo dobar (4), 180-200 ocjenskih bodova (90%-100%) = izvrstan (5).
• redovito pohađanje nastave (uvjet za potpis – prema važećem Pravilniku o u studijima i studiranju)
• aktivno sudjelovanje u nastavi
• izrada pisanog seminarskog rada
• polaganje ispita koji se sastoji od pismenog i usmenog dijela
Baza podataka o prisustvovanju nastavi i aktivnosti studenata, baza s pohranjenim i ocijenjenim pisanim seminarima. Završna se kvaliteta provjerava studentskom anketom.