Francuski jezik 3

 

Naziv kolegija:
Francuski jezik 3
Šifra ISVU:
274341
Šifra MOZVAG:
ECTS:
2
Jezik izvođenja:
hrvatski
Preduvjeti upisa:
Odsjek:
ODSJEK ZA POVIJEST
ODSJEK ZA HRVATSKI JEZIK I KNJIŽEVNOST
ODSJEK ZA ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Peho, Tamaš
0
30
0
Jug, Stephanie
0
0
0

 

Ciljevi i zadaci:

Produbljenje jezično-komunikacijske kompetencije, lingvističke kompetencije (primjenjivanje stečenog jezičnog znanja, gramatike, leksika, pravopisa i fonologije u komunikaciji).

Ishodi učenja:

Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:

  • pravilno uporabiti gramatičke strukture, red riječi, formulirati složene rečenice
  • prepričati prošli događaj
  • raspravljati o poznatim temama (obrazovanje, posao, planovi za budućnost)
  • opisati (usmeno i pismeno) osobe i mjesta, događaje iz prošlosti, obiteljske odnose
  • objasniti kulturološke razlike između Francuske i Hrvatske, proslava blagdana i državnih praznika u Francuskoj.

 

Sadržaj predmeta:

Uporaba budućeg vremena u svrhu izražavanja planova za budućnost, upoznavanje i razlikovanje u uporabi futura u francuskom jeziku. Govoriti o svojim prehrambenim navikama, sastaviti jelovnik. Govoriti o svom modnom izričaju, dati modni savjet, dojam (pozitivan/negativan). Uporaba direktnog I indirektnog objekta u francuskom jeziku.

 

- Passé composé uz pomoćni glagol AVOIR (2 sata)

- Passé composé uz pomoćni glagol ÊTRE, uporaba jednog i druogo oblika (4 sata)

- Francuzi i blagdani, govoriti o tradiciji blagdana (glagoli druge skupine -IR) (4 sata)

- Govoriti o životnim promjenama, dati savjet koristeći imperativ (4 sata)

- Prvi kolokvij (2 sata)

- Biografija poznatih francuskih osoba – passé composé uz povratne glagole (2 sata)

- Fizički opis osoba (2 sata)

- « Les monstres sacrés » - upoznavanje s francuskim šansonijerima (2 sata)

- Govoriti o klimi, godišnjim dobima, bojama (4 sata)

- Prekomorski teritorij Francuske, opis mjesta (2 sata)

- Drugi kolokvij (2 sata)

 

Vrste izvođenja nastave:

vježbe, obrazovanje na daljinu, samostalni zadatci

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

2. 1. Nastavna aktivnost 2. 2. Aktivnost studenta 2. 3. Ishod učenja 2. 4 Metoda procjene
vježbe
samostalni zadaci
Aktivno sudjelovanje, ponavljanje pravilno uporabiti gramatičke strukture, red riječi, formulirati složene rečenice aktivnost studenata u nastavi, pisani test
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje prepričati prošli događaj aktivnost studenata u nastavi, pisani test
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje, simulacija dijaloga raspravljati o poznatim temama (obrazovanje, posao, planovi za budućnost) aktivnosti studenata u nastavi, kolokviji/pisani ispit
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje, samostalna uporaba literature i drugih materijala, slušanje izlaganja opisati (usmeno i pismeno) osobe i mjesta, događaje iz prošlosti, obiteljske odnose aktivnost studenata u nastavi, prezentacija
vježbe
samostalni zadaci
aktivno sudjelovanje, samostalna uporaba literature i drugih materijala, slušanje izlaganja objasniti kulturološke razlike između Francuske i Hrvatske, proslava blagdana i državnih praznika u Francuskoj aktivnost studenata u nastavi, pisani test

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pisani ispit, Pohađanje nastave

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

pismeno

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni
Aktivnost u nastavi 0 0%
Kontinuirana provjera znanja 0 0%
Pisani ispit 0 0%
Pohađanje nastave 0 0%

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

Način oblikovanja konačne ocjene:

U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz pismenog ispita (90% konačne ocjene čini ocjena iz pismenog ispita) te aktivnost na nastavi (10% konačne ocjene).

Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60%–69,9% = dovoljan (2), 70%–79,9% = dobar (3), 80%–89,9% = vrlo dobar (4), 90%–100% = izvrstan (5).

Student ima pravo pristupiti usmenom ispitu ako nije zadovoljan s konačnom ocjenom.

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

Studenti su obvezni pohađati 70% svih održanih nastavnih sati. Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema razrađenom načinu vrednovanja i ocjenjivanja za svaki element, a s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni.

Studenti dobivaju ocjenu na temelju 2 kolokvija tijekom nastave ili pismenog ispita na kraju semestra. Studenti koji ne polože jedan od kolokvija izlaze na pismeni ispit u redovnim ispitnim rokovima.

 

Primjer izračunavanja ocjene:

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati. Aktivnost u nastavi (jezične vježbe, rad na tekstu, rasprava itd.), kolokviji/pisani ispit

 

 

Obavezna literatura:

Priručnici:

1. Berthet A., Daill E., Hugot C., M. Kizirian V., Waendendries M., Alter ego A1+. Hachette, 2012, udžbenik i radna bilježnica

Dopunska literatura:

1.Putanec, V., Francusko-hrvatski rječnik, Školska knjiga, 2012.

2. Dayre, J., Deanović, M., Maixner, R., Hrvatsko-francuski rječnik, Dominović, 1996.

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

Po završetku nastave studenti ispunjavaju anonimne evaluacijske listiće. Jedinstvena sveučilišna studentska anketa.

Ostale informacije: