Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST UMJETNOSTI - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bjedov, Vesna | 0 |
0 |
0 |
Studentovo samostalno pripremanje i izvođenje nastave Likovne kulture i Likovne umjetnosti. Poticanje analitičnoga pristupa nastavi te samoanalize i samovrednovanja vlastite nastave.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Studentova nazočnost mentorovoj nastavi. Studentovo samostalno održavanje nastave. Studentova nazočnost nastavi kolegama studentima. Analiza tijeka nastavnoga sata te razredne interakcije. Studentova izrada pismene priprave za nastavni sat te nastavnih materijala. Nazočnost školskim aktivnostima te izvannastavnim aktivnostima. Upoznavanje s pedagoškom dokumentacijom.
obrazovanje na daljinu, mentorski rad, samostalni zadatci, ostalo
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
Iz predmeta Školska praksa LKU nastava se ne održava na Filozofskom fakultetu. | individualni rad na izradi pismene priprave za nastavni sat, čitanje literature, analiza udžbenika te kurikulskih sadržaja Likovne kulture i Likovne umjetnosti |
|
održavanje studentova javnoga sata u školi |
individualni rad, čitanje literature, nazočnost mentorovoj nastavi te samostalno studentovo održavanje nastavnoga sata u školi |
|
nazočnost mentorovoj nastavi, održavanje studentova javnoga sata u školi | |
individualni rad, samostalno studentovo održavanje nastavnoga sata u školi |
|
održavanje studentova javnoga sata u školi | |
individualni rad, nazočnost mentorovoj nastavi te samostalno studentovo održavanje nastavnoga sata u školi |
|
nazočnost mentorovoj nastavi, održavanje studentova javnoga sata u školi | |
individualni rad, samostalno studentovo održavanje nastavnoga sata u školi |
|
održavanje studentova javnoga sata u školi |
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz nazočnosti mentorovoj nastavi i analize, zatim iz studentove pripreme, samostalnoga održavanja nastave i analize te iz ostalih oblika aktivnosti propisanih obrascem praćenja ostvarivanja Školske prakse LKU: 30 % konačne ocjene čini ocjena iz nazočnosti mentorovoj nastavi i analize, 30 % konačne ocjene čini ocjena iz studentove pripreme, samostalnoga održavanja nastave i analize te 40 % konačne ocjene čini ocjena iz ostalih oblika aktivnosti propisanih obrascem praćenja ostvarivanja Školske prakse LKU.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 34 ocjenska boda, što čini 100 % ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 27 ocjenskih bodova ili 79 % ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 79 %–84 % = dovoljan (2), 85 %–91 % = dobar (3), 92 %–96 % = vrlo dobar (4), 97 %–100 % = izvrstan (5).
OBVEZE STUDENTA:
Nazočnost oglednim satima učitelja/nastavnika u osnovnoj ili srednjoj školi. Priprema i samostalno održavanje nastavnih sati. Nazočnost nastavi kolegama studentima u skupini i nazočnost izvannastavnim aktivnostima u školi.
Grgurić, Nada i Marijan Jakubin. 1996. Vizualno-likovni odgoj i obrazovanje. Educa. Zagreb
Bognar, Ladislav. 2012. Kreativnost u nastavi. Napredak: Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 153 (1), 9-20.
Mattes, Wolfgang. 2007. Nastavne metode: 75 kompaktnih pregleda za nastavnike i učenike. Naklada Ljevak, Zagreb.
Bjedov, Vesna. 2019. Učenik u nastavi hrvatskoga jezika. Matica hrvatska. Osijek (odabrana poglavlja)
Damjanov, Jadranka. 1991. Vizualni jezik i likovna umjetnost. Školska knjiga. Zagreb
Himelrajh, Viktor. 2018. Rad na likovnom odgoju djece i mladeži. Društvo za hrvatsku povijesnicu. Osijek
Jakubin, Marijan. 1999. Likovni jezik i likovne tehnike. Educa. Zagreb
Matijević, Milan i Dijana Radovanović. 2011. Nastava usmjerena na učenika. Školske novine. Zagreb
Studentska anketa