Školska praksa likovne kulture i umjetnosti

 

Naziv kolegija:
Školska praksa likovne kulture i umjetnosti
Šifra ISVU:
Šifra MOZVAG:
ECTS:
5
Jezik izvođenja:
hrvatski
Preduvjeti upisa:
Odsjek:
KATEDRA ZA POVIJEST UMJETNOSTI

Studij
Godina
Semestar
Status
POVIJEST UMJETNOSTI - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij)
1.g.
ljetni
obavezan

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Bjedov, Vesna
0
0
0

 

Ciljevi i zadaci:

Studentovo samostalno pripremanje i izvođenje nastave Likovne kulture i Likovne umjetnosti. Poticanje analitičnoga pristupa nastavi te samoanalize i samovrednovanja vlastite nastave.

Ishodi učenja:

Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:

  • izraditi pismenu pripravu za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti
  • primijeniti metodička znanja pri odabiru i primjeni nastavnih oblika i metoda rada te kreativnih metodičkih postupaka u izvođenju nastave likovne kulture i umjetnosti
  • samostalno izvoditi nastavu likovne kulture i umjetnosti
  • analizirati tijek nastavnoga sata i razrednu interakciju
  • rukovoditi i upravljati nastavnim procesom.

Sadržaj predmeta:

Studentova nazočnost mentorovoj nastavi. Studentovo samostalno održavanje nastave. Studentova nazočnost nastavi kolegama studentima. Analiza tijeka nastavnoga sata te razredne interakcije. Studentova izrada pismene priprave za nastavni sat te nastavnih materijala. Nazočnost školskim aktivnostima te izvannastavnim aktivnostima. Upoznavanje s pedagoškom dokumentacijom.

Vrste izvođenja nastave:

obrazovanje na daljinu, mentorski rad, samostalni zadatci, ostalo

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

2.1. Nastavna aktivnost 2.2. Aktivnost studenta 2.3. Ishod učenja 2.4 Metoda procjene
Iz predmeta Školska praksa LKU nastava se ne održava na Filozofskom fakultetu. individualni rad na izradi pismene priprave za nastavni sat, čitanje literature, analiza udžbenika te kurikulskih sadržaja Likovne kulture i Likovne umjetnosti
  • izraditi pismenu pripravu za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti
održavanje studentova javnoga sata u školi
  individualni rad, čitanje literature, nazočnost mentorovoj nastavi te samostalno studentovo održavanje nastavnoga sata u školi
  • primijenti metodička znanja pri odabiru i primjeni nastavnih oblika i metoda rada te kreativnih metodičkih postupaka u izvođenju nastave likovne kulture i umjetnosti
nazočnost mentorovoj nastavi, održavanje studentova javnoga sata u školi
  individualni rad, samostalno studentovo održavanje nastavnoga sata u školi
  • samostalno izvoditi nastavu likovne kulture i umjetnosti
održavanje studentova javnoga sata u školi
  individualni rad, nazočnost mentorovoj nastavi te samostalno studentovo održavanje nastavnoga sata u školi
  • analizirati tijek nastavnoga sata i razrednu interakciju
nazočnost mentorovoj nastavi, održavanje studentova javnoga sata u školi
  individualni rad, samostalno studentovo održavanje nastavnoga sata u školi
  • rukovoditi i upravljati nastavnim procesom
održavanje studentova javnoga sata u školi
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz nazočnosti mentorovoj nastavi i analize, zatim iz studentove pripreme, samostalnoga održavanja nastave i analize te iz ostalih oblika aktivnosti propisanih obrascem praćenja ostvarivanja Školske prakse LKU: 30 % konačne ocjene čini ocjena iz nazočnosti mentorovoj nastavi i analize, 30 % konačne ocjene čini ocjena iz studentove pripreme, samostalnoga održavanja nastave i analize te 40 % konačne ocjene čini ocjena iz ostalih oblika aktivnosti propisanih obrascem praćenja ostvarivanja Školske prakse LKU.

 

Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 34 ocjenska boda, što čini 100 % ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 27 ocjenskih bodova ili 79 % ocjene.

Primjer izračunavanja ocjene:

Skala je ocjenjivanja sljedeća: 79 %–84 % = dovoljan (2), 85 %–91 % = dobar (3), 92 %–96 % = vrlo dobar (4), 97 %–100 % = izvrstan (5).

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

OBVEZE STUDENTA:

Nazočnost oglednim satima učitelja/nastavnika u osnovnoj ili srednjoj školi. Priprema i samostalno održavanje nastavnih sati. Nazočnost nastavi kolegama studentima u skupini i nazočnost izvannastavnim aktivnostima u školi.

 

 

Obavezna literatura:

Grgurić, Nada i Marijan Jakubin. 1996. Vizualno-likovni odgoj i obrazovanje. Educa. Zagreb

Bognar, Ladislav. 2012. Kreativnost u nastavi. Napredak: Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 153 (1), 9-20.

Mattes, Wolfgang. 2007. Nastavne metode: 75 kompaktnih pregleda za nastavnike i učenike. Naklada Ljevak, Zagreb.

Dopunska literatura:

Bjedov, Vesna. 2019. Učenik u nastavi hrvatskoga jezika. Matica hrvatska. Osijek (odabrana poglavlja)

Damjanov, Jadranka. 1991. Vizualni jezik i likovna umjetnost. Školska knjiga. Zagreb

Himelrajh, Viktor. 2018. Rad na likovnom odgoju djece i mladeži. Društvo za hrvatsku povijesnicu. Osijek

Jakubin, Marijan. 1999. Likovni jezik i likovne tehnike. Educa. Zagreb

Matijević, Milan i Dijana Radovanović. 2011. Nastava usmjerena na učenika. Školske novine. Zagreb

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

Studentska anketa

Ostale informacije: