Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST UMJETNOSTI - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bjedov, Vesna | 15 |
0 |
15 |
Ovladati kreativnim metodičkim postupcima u nastavi likovne kulture i umjetnosti. Unaprjeđivanje kreativnih metodičkih potencijala te njihova primjena u oblikovanju i izvedbi nastave u osnovnoj i srednjoj školi.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
stvarati nove ideje kao kreativne metodičke mogućnosti.
Kreativnost kao dio nastave likovne kulture i umjetnosti. Portret kreativnog nastavnika. Mogućnosti učenikove kreativnosti u nastavi. Primjeri kreativnih zadataka u nastavi likovne kulture i umjetnosti. Metodički postupci poticanja kreativnosti u nastavi likovne kulture i umjetnosti. Igra – kreativan metodički postupak. Kreativnost u opažanju i komuniciranju.
predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, samostalni zadatci
Pisani ispit, Pohađanje nastave, Portfolio, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pisani ispit | 0,75 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Portfolio | 0,5 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz seminarskoga rada, iz dvaju kolokvija te iz portfolija: 44 % konačne ocjene čini ocjena iz seminarskoga rada, 40 % konačne ocjene čini ocjena iz dvaju kolokvija te 16 % konačne ocjene čini ocjena iz portfolija.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 85 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 51 ocjenski bod ili 60 % ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60 %–69,9 % = dovoljan (2), 70 %–79,9 % = dobar (3), 80 %–89,9 % = vrlo dobar (4), 90 %–100 % = izvrstan (5).
OBVEZE STUDENTA:
pohađanje nastave (predavanja i seminara)
― seminarski rad
― kolokviji
― portfolio
Bognar, Ladislav. 2012. Kreativnost u nastavi. Napredak: Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 153 (1), 9-20.
Jeffrey, Bob, Anna Craft. 2010. Teaching creatively and teaching for creativity: distinctions and relationships. https://doi.org/10.1080/0305569032000159750
Mattes, Wolfgang. 2007. Nastavne metode: 75 kompaktnih pregleda za nastavnike i učenike. Naklada Ljevak, Zagreb.
Bjedov, Vesna. 2019. Učenik u nastavi hrvatskoga jezika. Matica hrvatska. Osijek (odabrana poglavlja)
Grgurić, Nada i Marijan Jakubin. 1996. Vizualno-likovni odgoj i obrazovanje. Educa. Zagreb
Himelrajh, Viktor. 2018. Rad na likovnom odgoju djece i mladeži. Društvo za hrvatsku povijesnicu. Osijek
Studentska anketa