Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST UMJETNOSTI - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bjedov, Vesna | 30 |
0 |
15 |
Ovladati metodičkim znanjima o zakonitostima oblikovanja nastavnoga sata likovne kulture i umjetnosti. Stjecanje metodičke kompetencije na razini funkcionalne primjene metodičkoga znanja pri izvođenju nastave u osnovnim i srednjim školama.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Metodika – znanost o poučavanju nastavnoga predmeta. Planiranje nastave likovne kulture i umjetnosti. Kurikulum nastavnoga predmeta Likovna kultura i Likovna umjetnost. Planiranje nastavne jedinice i ishoda učenja. Tematska izvorišta, likovne teme i motivi. Pristup obradi likovnih motiva. Socijalni oblici rada i metode u nastavi likovne kulture i umjetnosti. Ustroj nastavnoga sata likovne kulture i umjetnosti. Učenikovo i nastavnikovo pitanje. Likovni odgoj djece i mladih. Nastavnik likovne kulture i umjetnosti. Vrednovanje u nastavi.
predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, samostalni zadatci
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
diskusijska predavanja interaktivna predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja interaktivna predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija, interpretacija i analiza predmetnog kurikuluma za Likovnu kulturu i Likovnu umjetnost |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija, analiza udžbenika likovne kulture i umjetnosti |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
diskusijska predavanja interaktivna predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja interaktivna predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija, interpretacija i analiza predmetnog kurikuluma za Likovnu kulturu i Likovnu umjetnost |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija, analiza udžbenika likovne kulture i umjetnosti |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4 Metoda procjene |
diskusijska predavanja interaktivna predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja interaktivna predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija, interpretacija i analiza predmetnog kurikuluma za Likovnu kulturu i Likovnu umjetnost |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija, analiza udžbenika likovne kulture i umjetnosti |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismeni kolokviji pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
diskusijska predavanja seminarska nastava |
suradničko učenje, usmeno izlaganje, usmjereno slušanje, diskusija |
|
pismena priprava za nastavni sat likovne kulture i umjetnosti usmeni ispit portfolio |
Pisani ispit, Pohađanje nastave, Portfolio, Seminarski rad
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pisani ispit | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,125 | 0% |
Portfolio | 0,675 | 0% |
Seminarski rad | 1,2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjene iz seminarskoga rada – pisane priprave za nastavni sat, iz dvaju kolokvija te iz portfolija: 44 % konačne ocjene čini ocjena iz seminarskoga rada, 40 % konačne ocjene čini ocjena iz dvaju kolokvija te 16 % konačne ocjene čini ocjena iz portfolija.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 85 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 51 ocjenski bod ili 60 % ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60 %–69,9 % = dovoljan (2), 70 %–79,9 % = dobar (3), 80 %–89,9 % = vrlo dobar (4), 90 %–100 % = izvrstan (5).
OBVEZE STUDENTA:
Bežen, Ante. Metodika – znanost o poučavanju nastavnoga predmeta. 2008. Profil International i Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. Zagreb
Grgurić, Nada i Marijan Jakubin. 1996. Vizualno-likovni odgoj i obrazovanje. Educa. Zagreb
*Kurikulum nastavnog predmeta Likovna kultura i Likovna umjetnost za osnovne škole i gimnazije, MZO, Zagreb, 2019.
Bjedov, V., Ivić, Vlatka. 2019. Metodička priprema za nastavni sat hrvatskoga jezika. Metode i teorije – zbornik radova na stranim jezicima X. međunarodne znanstveno-metodičke konferencije. urednik: Sándor Bordás. Eötvös József Főiskola. Baja. (odabrana poglavlja)
Damjanov, Jadranka. 1991. Vizualni jezik i likovna umjetnost. Školska knjiga. Zagreb
Himelrajh, Viktor. 2018. Rad na likovnom odgoju djece i mladeži. Društvo za hrvatsku povijesnicu. Osijek
Jakubin, Marijan. 1999. Likovni jezik i likovne tehnike. Educa. Zagreb
Matijević, Milan i Dijana Radovanović. 2011. Nastava usmjerena na učenika. Školske novine. Zagreb
Studentska anketa