Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vlašić, Anđelko | 30 |
0 |
0 |
Upoznati studente s povijesnim činjenicama, strukturama, procesima i fenomenima povijesti hrvatskih zemalja pod vlašću Osmanskoga Carstva kako bi proširili spoznaje o hrvatskoj povijesti u ranom novom vijeku.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Osmansko osvajanje pojedinih hrvatskih pokrajina; Uspostava osmanske vlasti; Obilježja upravnog i sudskog ustroja osmanske vlasti; Društvene, gospodarske i vjerske prilike; Habsburško-osmansko pograničje; Migracije pod osmanskom vlašću; Uzroci i interpretacije islamizacije; Gradovi, trgovina i obrti; Stanje u susjednim osmanskim pokrajinama; Društveni konflikti pod osmanskom vlašću; Materijalna i nematerijalna kultura; Povlačenje Osmanskog Carstva iz hrvatskih zemalja.
predavanja, seminari i radionice
2.1. Nastavna aktivnost | 2.2. Aktivnost studenta | 2.3. Ishod učenja | 2.4. Metoda procjene |
predavanje heuristički razgovor rasprava | usmjereno slušanje samostalna analiza literature aktivno sudjelovanje u raspravi |
opisati relevantne činjenice o povijesti hrvatskih zemalja pod osmanskom vlašću | aktivnost na nastavi esej usmeni ispit |
predavanje seminarsko izlaganje heuristički razgovor | usmjereno slušanje usmeno izlaganje aktivno sudjelovanje u raspravi | usporediti obilježja povijesnog razvoja hrvatskih pokrajina pod osmanskom vlašću s obilježjima razvoja drugih hrvatskih pokrajina |
seminarski rad aktivnost na nastavi esej usmeni ispit |
seminarsko izlaganje rasprava | usmjereno slušanje samostalna analiza literature aktivno sudjelovanje u raspravi |
vrednovati povijesne procese i fenomene karakteristične za povijest hrvatskih zemalja pod osmanskom vlašću |
seminarski rad aktivnost na nastavi usmeni ispit |
upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature i izvora rad na tekstu rasprava |
samostalna analiza izvora i literature aktivno sudjelovanje u raspravi | analizirati historiografski tekst | aktivnost na nastavi usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Esej, Pisani ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,2 | 10% |
Esej | 0,5 | 25% |
Pisani ispit | 1 | 50% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Seminarski rad | 0,2 | 15% |
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihova rada prema kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Završni ispit je ocjena pisanog ispita. Studenti iz svakog pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni.
Udio pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja su sljedeći:
aktivnost u nastavi 10% seminarski rad 15% esej 25% pisani ispit 50%
Studentska anketa.
Studenti su dužni redovito pohađati nastavu (odnosno imati najviše 30% nastavnih sati izostanaka),
pripremiti za nastavni sat analizu zadanog teksta, aktivno sudjelovati u raspravama na zadanu temu i samostalno rješavati seminarske zadatke.