Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Papić, Anita | 15 |
15 |
15 |
Cilj predmeta je unaprijediti proces učenja kroz spoj teorije i društvenog angažmana te osposobiti studente za društveno korisno učenje (DKU) kao nastavnu metodu koja studentima omogućuje da primjenjuju znanja i vještine stečene kroz studij te obogaćuju proces usvajanja znanja radeći u timu na razvoju projekta i/ili radionica kojima se rješava neki konkretan društveni problem.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
- opisati društveno korisno učenje
- objasniti komponente učinkovitih programa društveno korisnog učenja
- upotrijebiti teorijsko znanje u stvarnom kontekstu
Na predavanjima će se studenti upoznati sa sljedećim temama: Definicija i razvoj metode društveno korisnog učenja; Važnost i primjena društveno korisnog učenja te razumijevanja šireg društvenog konteksta na koji društveno korisno učenje može pozitivno utjecati; Modeli društveno korisnog učenja kao što su plasman model, projektni model, model proizvoda, model predstavljanja i model događaja; Razlike između tradicionalnoga učenja i društveno korisnog učenja; Razlika društveno korisnog učenja i volontiranja te ostalih sličnih metoda; Tri načela uspješnosti društveno korisnog učenja: realnost, recipročnost i refleksija; Komponente učinkovitih programa društveno korisnog učenja; Izazovi društveno korisnog učenja; Primjeri dobre prakse društveno korisnog učenja; Dobrobiti društveno korisnog učenja;
Na seminarima će se studenti osposobiti za osmišljavanje, pripremu i provođenje programa DKU-a u partnerskim organizacijama u sklopu kojih će isključene skupine u obrazovanju dobiti nesvakidašnju priliku biti ponovno ili uopće povezane s mogućnostima visokog obrazovanja te znanjem koje dugoročno može utjecati na kvalitetu njihovog života. Studenti će se pripremiti za inovativan način učenja, podučavanja i provedbe održivih projekata u zajednici.
predavanja, seminari i radionice, vježbe, obrazovanje na daljinu, terenska nastava
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Predavanja | slušanje izlaganja i čitanje literature | opisati društveno korisno učenje | usmeni ispit |
analiza primjera | objasniti komponente učinkovitih programa društveno korisnog učenja | ||
Seminari | istraživanje | upotrijebiti teorijsko znanje u stvarnom kontekstu | seminarski rad |
razviti kritičko razmišljanje i kreativnost u rješavanju problema | |||
Terenska nastava | provesti projekt u partnerskoj ustanovi | riješiti probleme i zadovoljiti potrebe odabrane zajednice /društvene skupine | dnevnik rada na projektu |
utjecati na razvoj vlastite građanske odgovornosti | |||
prihvatiti različitosti i smanjiti stereotipe prema određenim skupinama |
Pohađanje nastave, Projekt, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1,125 | 0% |
Projekt | 0,875 | 0% |
Seminarski rad | 0,5 | 0% |
Usmeni ispit | 0,5 | 0% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja polaznik može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu polaznik treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene. Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5). Za prolaznu ocjenu polaznik je obvezan položiti usmeni ispit i seminarski rad te provesti projekt u partnerskoj organizaciji.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5). Za prolaznu ocjenu polaznik je obvezan položiti usmeni ispit i seminarski rad te provesti projekt u partnerskoj organizaciji.
OBVEZE STUDENTA:
Za prolaznu ocjenu polaznik je obvezan prisustvovati nastavi, položiti usmeni ispit i seminarski rad te provesti projekt u partnerskoj organizaciji.
Mikelić Preradović, Nives. Učenjem do društva znanja: Teorija i praksa društveno korisnog učenja. Zagreb : Zavod za informacijske studije Odsjeka za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009.
Clarke Univesity (2019). Service Learning Guide, URL: https://www.clarke.edu/wp-content/uploads/Service-Learning-Guide.pdf
Heffernan, K. (2001). Fundamentals of service-learning course construction. Providence, RI: Campus Compact.
What is assistive technology? URL: https://www.atia.org/home/at-resources/what-is-at/
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta. Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.