| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| INFORMATOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 3.g. |
ljetni |
obavezan |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Dukić, Gordana | 15 |
0 |
0 |
|
| Lubina, Tihana | 0 |
0 |
15 |
Cilj je kolegija upoznati studente s osnovama upravljanja i upravljačkih procesa te ih pripremiti i osposobiti za preuzimanje odgovornosti upravljačke funkcije. U okviru seminarske nastave studenti će analizirati upravljačke sustave i karakteristike upravljanja u konkretnim informacijskim ustanovama.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
- razumjeti i poznavati osnovne principe upravljanja u informacijskim ustanovama kao neprofitnim organizacijama
- planirati poslovne aktivnosti i kontrolirati poslovanje u informacijskim ustanovama
- analizirati i osmisliti organizacijsku strukturu, kulturu i resurse
- identificirati različite norme i protokole za razmjenu informacija
- primijeniti stečena znanja na različitim područjima upravljanja
Uvod u upravljanje – menadžment. Menadžment i društvo. Analitički pristup vlastitoj organizaciji. Specifična područja analize. Funkcije menadžmenta (planiranje, organiziranje, vođenje i motiviranje, kontroliranje, upravljanje ljudskim resursima). Prezentiranje i komuniciranje. Područja upravljanja u poslovanju informacijskim ustanovama. Upravljanje informacijskim sustavima. Organizacijska struktura, organizacijska kultura, organizacijski resursi.
predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, multimedija i mreža
| Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene | |
|---|---|---|---|---|
|
slušanje predavanja i praćenje literature | - razumjeti i poznavati osnovne principe upravljanja u informacijskim ustanovama kao neprofitnim organizacijama - planirati poslovne aktivnosti i kontrolirati poslovanje u informacijskim ustanovama |
- polaganje dva kolokvija ili završnog pismenog ispita (70% ukupne ocjene, odnosno 140 ocjenskih bodova) | |
| seminari | izlaganje seminarskog rada, rasprava | analizirati i osmisliti organizacijsku strukturu, kulturu i resurse - primijeniti stečena znanja na različitim područjima upravljanja |
- ocjena prezentacije i izlaganja (5% ukupne ocjene, odnosno 10 ocjenskih bodova) | |
| multimedija i mreža, obrazovanje na daljinu | pretraživanje i pronalaženje potrebne literature za izradu seminarskog rada, komunikacija i savjetovanje s nastavnikom u vezi seminarskog rada i gradiva | - identificirati različite norme i protokole za razmjenu informacija | ocjena seminarskog rada (25% ukupne ocjene, odnosno 50 ocjenskih bodova) | |
Aktivnost u nastavi, Pisani ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 0,19 | 0% |
| Pisani ispit | 1 | 70% |
| Pohađanje nastave | 0,72 | 0% |
| Seminarski rad | 1 | 30% |
Na kolegiju student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu potrebno je minimalno 110 ocjenskih bodova, odnosno 55%.
Maksimalni broj ocjenskih bodova koje studenti mogu ostvariti za pojedine elemente praćenja i provjeravanja iznosi: dva kolokvija ili završni pismeni ispit: 140 (70%) bodova, izrada i izlaganje seminarskog rada 60 (30%) bodova.
Pretvaranje ocjenskih bodova u ocjenu vrši se prema sljedećoj skali: 110-124 ocjenskih bodova (55%-62%) = dovoljan (2), 125-159 ocjenskih bodova (63%-79%) = dobar (3), 160-179 ocjenskih bodova (80%-89%) = vrlo dobar (4), 180-200 ocjenskih bodova (90%-100%) = izvrstan (5).
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, obavljenim zadatcima i aktivnosti studenata; upitnik o poteškoćama u svladavanju gradiva.