Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vrbešić-Ravlić, Narcisa | 30 |
0 |
0 |
Cilj ovog kolegija je upoznavanje s temeljnim pravnim načelima i pojmovima te razvijanje svijesti o važnosti poznavanja pravnog okvira, pravne kulture i o pravnim vrijednostima. Studentima će se prezentirati temelji poznavanja pravne pismenosti u smislu učenja i usvajanja osnovnih znanja o pravima, obvezama i pravnim lijekovima, zakonima, normama, pozitivnim pravnim propisima i mehanizmima zaštite različitih prava. Kroz ovaj će kolegij studenti učiti razvijati razumijevanje pravne kulture kao sastavnog dijela kulture obrazovanja i društva te steći specifične kompetencije kroz primjenu pravne pismenosti u budućem profesionalnom radu.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
predavanja, obrazovanje na daljinu, multimedija i mreža, samostalni zadatci
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene | |
---|---|---|---|---|
Predavanje, razgovor, rasprava | Slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | Imenovati i definirati temeljne pojmove vezane uz nastanak i razvoj pravne pismenosti | Aktivnost studenta na nastavi | |
Predavanje, zadatak čitanja i analize sadržaja i literature, grupna rasprava | Slušanje izlaganja, sustavno opažanje, analiza literature, rasprava | Argumentirati doprinos poznavanja pravnih instituta za važnost specifičnih kompetencija (regulirane profesije) | Aktivnost studenta na nastavi, pripremljena aktivnost u grupama | |
Predavanje, suradničko učenje, grupna rasprava | Slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature, rasprava | Opisati i analizirati određenu vrstu pravne pismenosti uz primjer |
|
|
Predavanje, grupna rasprava, čitanje i analiza primjera, debata |
Slušanje izlaganje, analiza literature i primjera, rasprava |
Argumentirano izražavati i primijeniti temelje na kojima počiva vladavina prava | Aktivnost studenta na nastavi | |
Projektno istraživanje, analiza sadržaja, suradničko učenje |
Analiza literature, sustavno opažanje i zaključivanje, rješavanje problema, suradnja | Prepoznati problematiku kršenja pravne norme i povezati s primjerom | Samostalno istraživanje/projektna aktivnost, esej |
Aktivnost u nastavi, Esej, Istraživanje, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0 | 0% |
Esej | 1,8 | 0% |
Istraživanje | 0,2 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir: aktivnost na nastavi - 20%, esej - 80% (esej čini: poznavanje razvoja pravne pismenosti 30% + primjena pravnog propisa i terminologije 30% + primjer i rješenje iz prakse 40%).
trajna poveznica na rad: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:780505
Usmeni razgovori sa studentima. Kratke evaluacije. Provođenje ankete o razumijevanju i kvaliteti sadržaja kolegija.