Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - PRIJEDIPLOMSKI (dvopredmetni studij) | 2.g., 3.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Poljak Rehlicki, Jasna | 30 |
0 |
15 |
Ciljevi kolegija su usvajanje književnih spoznaja vezanih uz suvremenu američku dramu i kazalište. Komparativnom analizom studenti se osposobljavaju i za razvijanje vlastitih kritičkih opservacija o predmetu primjenjivih i na druga područja. Studentima se ukazuje na povezanost književnih fenomena s društvom u kojem nastaju i osposobljava ih se za samostalnu analizu i proučavanje dramskih književnih djela. Aktivnim uključivanjem studenata u diskusiju razvija se njihova usmena sposobnost artikulacije misli. Multimedijalnim pristupom (gledanje kazališnih predstava, gledanje filmova nastalih prema dramama itd.) studenti stječu uvid i u različite medijske oblike te njihove in/kompatibilnosti određenoj temi.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će moći:
• prepoznati značajke suvremene američke realističke drame
• valorizirati dosadašnja kritička vrednovanja suvremene američke drame
• komparativno vrednovati dramsku literaturu
• demonstrirati vještine analitičke rasprave i usmene prezentacije
• očitovati se o društveno-političkim pojavama i događajima na koje upućuju dramski predlošci.
Obrađuju se sljedeća djela:
• O'Neill, Eugene, Long Day's Journey into Night
• Williams, Tennessee, A Streetcar Named Desire
• Albee, Edward, Who's Afraid of Virginia Woolf?
• Mamet, David, Glengary Glen Ross
• Wilder, Thornton, Our Town
• Van Druten, John, I Remember Mama
• Schary, Dore, Sunrise at Campobello
• Auburn, David, Proof
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA | METODA PROCJENE |
---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aktivnost u nastavi, Esej, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmena prezentacija
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,1 | 10% |
Esej | 0,3 | 20% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,7 | 50% |
Pohađanje nastave | 1,6 | 0% |
Usmena prezentacija | 0,3 | 20% |
0-59 % nedovoljan (1)
60 – 69 % dovoljan (2)
70 – 79 % dobar (3)
80 – 90 % vrlo dobar (4)
91 – 100 % Izvrstan (5)
O'Neill, Eugene: Long Day's Journey into Night
Williams, Tennessee: A Streetcar Named Desire
Albee, Edward: Who's Afraid of Virginia Woolf?
Mamet, David: Oleanna
Lettis, Tracy: August: Osage County
Hansberry, Lorraine: A Raisin in the Sun
Wilson, August: Fences
Parks, Suzan-Lori: Topdog/Underdog
Edson, Margaret: Wit