Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g., 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Šincek, Daniela | 15 |
0 |
15 |
Cilj predmeta je pripremiti studente za planiranje i izvođenje nastave iz predmeta psihologija.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Planiranje i programiranje nastave iz predmeta psihologija. Ishodi učenja. Nastavni sustavi. Nastavni oblici i metode, metodički postupci. Ustroj nastavnoga sata. Pismena priprema za nastavni sat. Nastavni izvori (udžbenik), nastavna sredstva i pomagala. Nastavna načela. Temelji nastave
predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, mentorski rad, samostalni zadatci, ostalo
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
Predavanja, seminarska nastava, rad u grupi |
Praćenje nastave, rad na samostalnim i grupnim zadacima, usmeno izlaganje | definirati ishode učenja | Seminarski rad, portofolio |
Predavanja, seminarska nastava, rad u grupi |
Praćenje nastave, rad na samostalnim i grupnim zadacima, usmeno izlaganje | analizirati nastavne planove i programe | Seminarski rad, portofolio |
Predavanja, seminarska nastava, rad u grupi |
Praćenje nastave, rad na samostalnim i grupnim zadacima, usmeno izlaganje | izraditi pismenu pripremu za nastavni sat primjenjujući cjelokupan metodički instrumentarij | Seminarski rad, portofolio |
Predavanja, seminarska nastava, rad u grupi |
Praćenje nastave, rad na samostalnim i grupnim zadacima, usmeno izlaganje | raščlaniti udžbeničku jedinicu | Seminarski rad, portofolio |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Portfolio
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Portfolio | 1,5 | 100% |
Studenti na kolegiju mogu ostvariti 100 ocjenskih bodova ili 100% ocjene kroz seminarski rad i izvršavanje zadataka u okviru portofolia. U okviru seminarskog rada, studenti trebaju proučiti udžbenike iz metodike i primijeniti na ostvarivanje zadataka – 1) određivanje ishoda, 2) analizu nastavnih planova i programa, 3) izradu pripreme i 4) raščlanjivanje nastavne jedinice.
Svaki dio nosi po 25 ocjenskih bodova po načelu: izvrsno odrađen zadatak= 25 ocjenskih bodova, vrlo dobro odrađen zadatak= 20 ocjenskih bodova, dobro odrađen zadatak= 15 ocjenskih bodova, jedva zadovoljavajuće odrađen zadatak= 10 ocjenskih bodova i nezadovoljavajuće odrađen zadatak= 0 ocjenskih bodova.
Skala ocjenjivanja je sljedeća:
50-64,99 ocjenskih bodova – dovoljan (2)
65 – 79,99 ocjenskih bodova – dobar (3)
80 – 89,99 ocjenskih bodova – vrlo dobar (4)
90-100 ocjenskih bodova – izvrstan (5)
Redovito pohađanje nastave i izvršavanje zadataka.
Do 30% nastave će se odvijati kao nastava na daljinu
Bežen, A (2009). Metodika - znanost o poučavanju nastavnog predmeta. Zagreb: Profil International i Učiteljski fakultet u Zagrebu
Kyriacou, C. (1997). Temeljna nastavna umijeća: metodički priručnik za uspješno poučavanje i učenje. Zagreb: Educa.
Srednjoškolski udžbenici iz psihologije
Vizek-Vidović, V., Vlahović-Štetić, V., Rijavec, M. i Miljković, D., (2014). Psihologija obrazovanja (2. Izdanje). Zagreb: IEP d.o.o.
Procjene i mišljena polaznika o različitim aspektima kvalitete nastave (razumljivost, pristupačnost, zanimljivost, korisnost predavanja i seminara) kroz razgovor i /ili skale procjene.